مگه همین جور الکیه...باید کلی رنج بکشی....سوسمار بخوری...توی بیابون زندگی کنی..روی میخ بخوابی....و ......:biggrin:
ای بابا ...پشت دستمو داغ می کنم که دیگه به کسی کمک نکنم....(شوخی بود):D
دوست عزیز شما که به همین سرعت تحریک میشی لطفا توی چنین تاپیک هایی نیا
برات خوب نیست..من عواقبشو به گردن...