نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    به سلامت آقا حمید بای بای
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    موفق باشید آقا علی مرسی بای بای ;) سلام آقا میلاد تاخیر داشتیناااااا خوبین؟
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بله دیگه...شدیدا برخورد میکنیم:D بچه ها دوس داشتم خودتون توضیح بدین...
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره دیدم داشتن اغفالتون میکردن...خوب شد رفتین پس;)
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسی آقا حمید... ولی کاش زبانش ساده تر بود:D
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دودش مجازی بود...خیالتون راحت...بعدشم ما هم فقط داشتیم ارشادشون میکردیم:redface: بلی بی زحمت...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بله چشم.. مریمم.:smile:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ولی با شما بودناااااااااااااا:redface: آب جوش. دلیلشو قشنگ بگید برامون.:redface:
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شما چی؟؟؟؟؟ بگو بگو:smile:
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقا حمید با شمان:smile:
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسیییییییییی کجاییین؟خیلی وقته نیستین؟ بچه ها هم نیستن
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هوم؟:surprised:آهان...نهههههه.همینجوری یهووی دخترا اول اومدن تو ذهنم...والا:D وای خاک عالم به سرم....حافظه ندارم که پسر جان....دیگه سنی ازم گذشته:Dخودت عفو کن. سلام:redface: سلام آقا علی خیلی خوش اومدین
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تشکر شب شما هم بخیر یه کوچولو خودتونو معرفی میکنین؟ مثلا اسمتون؟
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااام داشتم ناامید میشدم خوبین؟
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مریم جونم ستاره جونم ویدا جونم آقا بهنام آقا میلاد آقا شهرام آقا حامد آقا احسان (اسامی بدون رعایت هیچ ترتیب خاصی ذکر شده اند:D) کوشین پس؟:(
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بچه های شب کجایین؟:w04:
  17. malina

    واااااااااااای مرسییییییییی گلم از لطفت خیلی خوشحال شدم آخه من اکثرا دیر میرسم بازم ممنون...

    واااااااااااای مرسییییییییی گلم از لطفت خیلی خوشحال شدم آخه من اکثرا دیر میرسم بازم ممنون بوووووووس:gol:
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اینجا چه خبره؟:w20: کجاییییییییییییین؟:wallbash:
بالا