نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اینجا هم همینطوری هوای دلنشینیه
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام میلاد خان ممنون.شما خوبین؟خوشین؟چه خبر؟
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin:مرسی شما چطوری؟ آره عاشق این شکلکم........:cool: :D ;)
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااام به همگی:gol:
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin::biggrin:حرف درنیار دختر...بسی خندیدم..:biggrin:
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چرا میدونم گلم:smile: ببخشید باید برم بای بای
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نخیرتم رو خوب میای:D خیال پردازی نکن دختر جون:w30: فدافدا بای بای
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نگفتم!!؟؟:D نمیدونم عزیزم.
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام عزیز گذاشتم مچ عاشقا رو بگیرم;)
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    از کسی که دوستش داری ساده دست نکش ! شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن چون شاید هیچوقت هیچ کس تو رو به اندازه اون دوست نداشته باشه !!
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سهم تو ، تولد یک عاشقانه است ! برای تویی که تا ابد در دلم خواهی ماند .... سهم مرا فراموش نکن ، منی که از بی تو بودن می ترسم
  12. malina

    مرسی فرزانه جونم...:redface::gol:

    مرسی فرزانه جونم...:redface::gol:
  13. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلااااااام مرسی آقا احسان اطلاع دادید از همگی قبول باشه انشالا منم از دعاهاتون فراموش نکنید:redface: صفحه 12-آیات 77 تا 83 سوره بقره
  14. malina

    مرسی دوست عزیز بابت درخواستت:gol:

    مرسی دوست عزیز بابت درخواستت:gol:
  15. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    عید همگییییییییییی مبارککککککککک:w14:
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    عید اومده دوباره شادی و خنده.......:w14: لطفا نشه فراموش عیدی بنده.....:w14: :w32: سیدا و سیده هاااااا عیدی بیاید بدید دیگه زووووووووود:cool: اگه نبودم بزارید صفحه شخصیم میام برمیدارم:D عید همتووووووووووووون مبارک:gol:
  17. malina

    عید شما هم مبارککککککک:gol:

    عید شما هم مبارککککککک:gol:
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دوستای خوبم با اجازتون برم بلالایم شب همگی خوش بای بای
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااام آقا میلاد خوبین؟:smile:
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    به زور میکشیمت وسط...:D
بالا