نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آقا شهرامم بیارین وسط دیگه خانومااااااااااا دستتتتتتتتت آقایووووووون رقصصصصصصص
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    الهیییییی چشم عزیز دلم شما هم ما رو فراموش نکن دوستت دارم شبت بخیر بای بای
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بکشید کنار که آقا بهنام داره میرقصه:D دست دست:w17:
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا محسن ممنون مهندس عید شما هم مبارک
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :w42:عزییییزمی
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    همش 40؟؟؟؟ وااااااا ایشالا عمر طولانی و با عزت داشته باشین... بعدشم دیگه نگید هاااااااااااااا هیییییییییییییچچچچچ خوشم نمیاد
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    پوووووووووووووول.بعدش شیرینی هم دادی دادی دیگه..دستت درد نکنه...اجرت با خدا:D آره بابا...مارپل در برابر شرلوک:cool:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بیا خودم تحویلت بگیرم 3 سوت سلاااااااااااااااااااااام مهسا خانوم خوش اومدین.
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ستاره جونم اینجاییییییییی؟ فدات دلم برات تنگه خیلیییییییی هرجا هستی از راه دور میبوسمت عیدتم یه عالمه مبارک باشه گل من
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا بهنام مرسییییییییییی ایشالا 120 ساله شی:D
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تازگیا دارم کوبلن کار میکنم:biggrin: کی؟من؟مریم؟کییییییییییییییی؟:confused: سیده خانوم زود عیدی رو بده بیاد چند جا دیگه هم باید بریم:D
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شما لطف دارین.مرسیییییییی همگی هم صداااااا ما عیدی میخوایییییییییییم ما عیدی میخوایییییییییییم:w32:
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااااام به دوستای گل منگولی خودم خوبیییییییین یا نه؟ عیدتون مبارککککککککککککککککک:w33: کی سیده؟؟؟؟؟یالا عیدی بده:D
  14. malina

    :gol:عید شما هم مبارک آقا احساااااااان مرسی از عکس زیباتون.

    :gol:عید شما هم مبارک آقا احساااااااان مرسی از عکس زیباتون.
  15. malina

    [img]

    [img]
  16. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلااااااااااام از همه دوستان قبول باشه ایشالا خیلی خوشحالم که توی 2 ختم قرآن شرکت داشتم...:w16: دست همه ی دوستانی که این تاپیک رو اداره میکنن درد نکنه..خدا قوت:gol::gol:
  17. malina

    سلام فرزانه گلم بازم ممنون که به یاد من بودی...:gol: خیلی خوشحال شدم که تو جزء آخر بودم... فدافدات

    سلام فرزانه گلم بازم ممنون که به یاد من بودی...:gol: خیلی خوشحال شدم که تو جزء آخر بودم... فدافدات
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شبتون بخیر آقا میلاد برم بلالایم بای بای
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چی بگم والا!:eek:دو شبه خلوته یعنی چی شده؟
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره.. بحث علمی بود...ولی به نتیجه نرسید چندان... خبر...خبر... سلامتی... امن و امان.. خوش میگذره؟
بالا