يه بار اومدم چای بریزم .......در قوری رو اول بر داشتم که ببینم رنگ و روش چه طوریه.......همینجور که درش رو با دست راست گرفته بودم خود قوری رو با دست چپ بر داشتم......وای وای خیلی قوری داغ بود....خیلی.....از بس سوخته بودم قوری رو تو دستم نگه داشتمو درشو انداختم زمین .......نمی دونم واقعا مغزم...