جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
خواهش می کنم عزیزم.......
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
bazam mamnoonam golam
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
نه....گفتم بر میگردم...رفتم پایین...بعد که اومدم بالا اصلا اینتر نت نداشنم....منصور دوست ندارم واسه کسی که حرفمو باور نمی کنه چیزیو توضیح بدم.......:gol:
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
are midunam...shokhi kardam.
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
ببخشید....پای کامپیوتر نبودم...حواسم نبود
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
منظورت اذوغه بود؟............. اره پس با غذا بیا.......
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
خوب به سلامتی....زیاد ترش کن:دی
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
کوجااااااااااااااای
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
e؟
زرنگی؟ حالا فعلا تو باید بیای منت کشی
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
نوک کوه!! :دی!!
خمینی شهر اصفهان
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
بععععععله پس چی؟؟؟ من واسه اشتی از مغازه کیک نمی خرم ببرم
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
نکاشتمت....قطع شد لا مذهب!!!
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
na joori miam ke deletoooooooooon natange! :d
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
خو اینکه خودم فرستادم....سوتی جون
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
اه اره....دانشگاه شروع شه کمتر میام....دیگه خودمم خسته شدم....همش باشگاه...مثل کنه ها:دییییییییییییی
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
salammmmmmmmmmmmmmmm.bah dadashe golammmmmmmmmmmmm.mansur jan chetori?
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
چی؟؟ چرا؟
Nilpar
ارسال پروفایل
Sep 25, 2011
خوب دیگه....مثلا قهرم :razz: