نتایح جستجو

  1. :sweatdrop::love:

    :sweatdrop::love:
  2. قربونت عزیزم.. ایشالا دوستای خوبی باشیم..;)

    قربونت عزیزم.. ایشالا دوستای خوبی باشیم..;)
  3. خواهششششش میشه داداشی.. خب دیگه پیدا کردم..تازه زیادددددد بود..همشو نذاشتم!!

    خواهششششش میشه داداشی.. خب دیگه پیدا کردم..تازه زیادددددد بود..همشو نذاشتم!!
  4. میسی خوبم!! اره دوستی عکس خودمه!!

    میسی خوبم!! اره دوستی عکس خودمه!!
  5. از چه نظر آشنا هستمم؟؟؟؟؟ نمیدونم من که افتخار آشنایی با شمارو نداشتم!

    از چه نظر آشنا هستمم؟؟؟؟؟ نمیدونم من که افتخار آشنایی با شمارو نداشتم!
  6. بیا کلشووووووو پاککککککککک کردم...:razz: خب من برم شبت بخیر..بای

    بیا کلشووووووو پاککککککککک کردم...:razz: خب من برم شبت بخیر..بای
  7. سلام ابجی انیس خوبی؟ چرا کم پیدا شدی!! یادی نمیکنی!!!!!!

    سلام ابجی انیس خوبی؟ چرا کم پیدا شدی!! یادی نمیکنی!!!!!!
  8. سلام شما خودتون گلین.. ممنون دوستی..

    سلام شما خودتون گلین.. ممنون دوستی..
  9. سلام آقا احسان ممنون از درخواستتون..امیدوارم دوست خوبی باشم..

    سلام آقا احسان ممنون از درخواستتون..امیدوارم دوست خوبی باشم..
  10. سلام دوستی خوبی؟

    سلام دوستی خوبی؟
  11. مرسی..چشماتون خوشگل میبینه!

    مرسی..چشماتون خوشگل میبینه!
  12. سلام سهراب خان خوبی؟؟ همچی خوب پیش میره ؟؟;)

    سلام سهراب خان خوبی؟؟ همچی خوب پیش میره ؟؟;)
  13. ***(((عموحباب تــــــــــــــــــــــــ ــــــــفلدتـــــــــــــ مـــــــــبــــ ــــــــارکــــــــــــ))) ****

    عموووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:surprised:(من فک میکردم تا حالا ایشون دخترن!!) تولدتون مبارککککککک....ایشالا به آرزوهای قشنگتون برسین...و زندگی به کامتون باشه!!
  14. سلام ممنون از درخواست دوستیتون امیدوارم دوست خوبی باشم!

    سلام ممنون از درخواست دوستیتون امیدوارم دوست خوبی باشم!
  15. ای جانننننننننمم...چه خانم شده اینجااااا!! خب گلم من برم...خوشحال شدم اشنا شدم باهات.. هم رشته...

    ای جانننننننننمم...چه خانم شده اینجااااا!! خب گلم من برم...خوشحال شدم اشنا شدم باهات.. هم رشته ایم هستیم که دیگه عاللللللللللللللی شد!! فعلا خانومی..
  16. [IMG]

    [IMG]
  17. منم افتخار آشنایی نداشتم ولی بیشتر تو پروف دوستان دیدمت.. از صحبت کردنت خوشم اومد:redface: عکس...

    منم افتخار آشنایی نداشتم ولی بیشتر تو پروف دوستان دیدمت.. از صحبت کردنت خوشم اومد:redface: عکس پروفتم خیلی نازوملوسه!!خودتی؟
  18. سلام ممنون از درخواستت امیدوارم دوست خوبی باشم:heart:

    سلام ممنون از درخواستت امیدوارم دوست خوبی باشم:heart:
  19. سلام ستاره خانم من شما رو خیلی دوس دارم نمیدونم چرا!!

    سلام ستاره خانم من شما رو خیلی دوس دارم نمیدونم چرا!!
  20. حسسسسسسسسسسسسسسیننننننننننننننن....

    حسسسسسسسسسسسسسسیننننننننننننننن....
بالا