You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
عکس: با خواندن این آیه چه حسی دارید!؟
-
عکس: با خواندن این آیه چه حسی دارید!؟
-
عکس: با خواندن این آیه چه حسی دارید!؟
-
عکس: با خواندن این آیه چه حسی دارید!؟
-
عکس: با خواندن این آیه چه حسی دارید!؟
-
-
-
-
-
-
-
-
-
شومخیدم باو
خواونجا هم داریم مگه چیه؟
-
مگه بعضیا میذارن:D
یکیش اونجاست خو
-
ای دخمل حواس پرت
ایشش
خواهش
-
-
سهلام
تئوری گشـتالت
هورمونوتیک
معماری و ادراکات حسی
-
-
چیکارممیکنی مگه؟واا
اوویادم اومد خخخ
خواز6صبه بیدارم کلاس بودم خوخستم
خلخال اردبیله:razz: