سلام حاج لرد.. حاجی یه تایپی میمخواستم بزنم توش عکسایی که توش نوشته انگلیسی هست بزاریم.. اینجوری خیلیا بیان چون همه بصریاتشون بهتر از متنیاتشونه..
نمیدونم اگه معقوله بزنم.. یوخسا هیچی
[IMG]
وای دده حساسیت یوخاری دی..
خب باید بگم قالبش بازم قشنگ تر شد...
آدما اینجوری به تفاهم میرسن متاسفانه.. وبیشتر تویی که باید امتحان بشی
حالا داریخما هر نه گئچجخ.. اوزو قره لیخ قالار قازانا.. اورگین دوغوشدان پاکدی
دوغوشدان بو عکسی شومال دا سالیپسان یا جنوب دا یا اولمویا بیزیم دریادا
عیب نداره پس باید کلی دعا کنی که تونستی اینقدر بالا بیای تو جامعه... خوش باش خان اوغلان دنیا دوروزه..مهندس که شدی لااقل برو به روستات هم یه کمکی چیزی بکن... ثواب داره
دوست مح.....؟ ها پس اینطور.. قلبی قره لیخ
مفهوم وبلاگ دیگه از اونجا برداشته شد.. قرار بود هنوز خودت بنویسی
قالبش هم قره شده بود انگار...
ممنون قابل نداشت مخصوص بود
یوخ یوخ یوخ یوخ
بابا بونو شوخلوق اوچون دئدیم.. ذاتن بیردانا بی قیلیخ اوغلان او بیاباندا اوزانسایدی هئچ دا گوزل تصویر اولمازدی..ایندی چوخ دا گوزلدی..
دانیش قورخما منظووروم یوخویدو
خب خودمم که به فردا بکشه حرفم..نوشته دیروزم ر و نمیفهمم مشکل از تو نیست از فرستنده است..
سن فعلا خوش بیلیسن یوخ..
یه دفعه رفتی واسه همین گفتم
این عکس رو فرستادم ببینی که دخترا هر جا میرن تئز شیت اولورلار.. خودشیرین یانی ادامین اتین توکورلر :d
واللا لطفیزاده رو ایرونی میشناسن ترجمه هم داره ولی فکر کنم کمی بحثش فنی باشه ولی تو میتونی..
من شرمنده شدما.. میدونی برقا این وسط رفت نتونستم باز کاری کنم برات.. شرمندتم ساراخانم..
ببین هرکدوم روراحتی ترجمه کن خب
اگه اسم دیگه ای هم میدونی بگو از ویکی پیدا کنم.. به هر دو زبون..