یوخ واللا پاس نکردم.. سال 76 نبود مجبورم ترم دیگه ورش دارم..
بابا من از کجا کتابای تورو پیدا کنم عموغلو آخه؟
برو از انقلاب 7000 بده بخر دیگه خان اوغلان..
گوسفندا زیاد میشن خیلین..خیلی
وای فریندلی بو چوخ گوزلدی ممنون..
بو منه ایده وئره جخ.. بو منی آپارا جاخ او اولکه یه.. دئدیم کی سنین ذوقون یوخاریدی ایندی ده ثابت ائله دین
ممنون یولداش..(همون شکلک که ترکوند)
خوب کردی گذاشتی تو اندرونی.. اینجوری سیو کردنش راحته
من شام خوردم تو چی حالا نه/چی دارممیگم خدا/
شرمنده که ذهنیتم رو گفتم.. ناراحت نمیشی میدونم..
آی چی؟ لرد دوست منه نمیدونم به چه زبونی بگم.. بععضی چیزا اونجوری و اونزمانی که به ذهن میاد باید انعکاس داده بشه .. مخصوصا خوب بودن کسی...
دیدی تاحالا نگفتم تو خوبی..
راستی با وجود همه مسایل من قبول میکنم گتاهکارم در این دنیا .. یه آنتی سوسایتی...
فعلا که نچسبیدیم به اون لایزال..هنوز باید بگم در ابتدای راهه انسان
[IMG]لرد دوست منه
آه به اینم رسیدم. ولی چون همیشه منتظر بهونه ایم تا خواسته ای رو به منصه ظهور برسونیم.. واسه همین زرنگی خاصی در جناحین جاری بود..(ادامه ندارد)
دؤیورسن=نیستی
apart of your remarks:surprised: net is covering all my activities
sometimes i think I'm a robot with no brain
on the extreme I'll be an anti-society bmd.
فرمایشات:redface:
نمیخوام این رو بگم که جز ذات حق تعالی خقیقتی وجود نداره چون ممکنه همه رو مقصر بدونم..
راستی الان نسبت به روز اول اشنایی(یکی ببینه فکر میکنه زیر درخت آلوچه بوده مثلا) دید متفاوتی پیدا کردم.. زیادم مغرور دویورسن