آی آی قیزلارین بو حس برتری جویی سی و ..
ساغول من دا سنه هم اعتمادیم و هم ارادت صادقانه در حد میلیونها کامیون واریمدی.. کی اوزونده گوروپسن دانامماسان// مرضیم وار ی حتما اوز دیلینن ائشیدم.(شکلک ووروجک)
اون کجا تو کجا رشتتون هم فرق میکننه ددم جام.. حالا به خودت نگیر.. انشاللاه کی سن منیم رئیسیم...
خب دا تو بعد ماهها تازه ایکی کلمه محبت ساچدین/ساتع/ میننت قویاجاخسان ها..
اوندا من نمنه باید بگم که کلی پر از احساسم..
عیبی یوخ .. اولماجینان آما بیرگون آغ سنین رئیسین اولار اوندا سنین توکلری-یین یولاجاخدی..
دعواتون دیدنی میشه
راست میگی من حساسم خیلی هم اذیت میشم بعضی وقتلر آما سن قورو آدامسان اورگین داشدی اصلا..
چوخ داش...
خوشت بیاد چیکار میکنی.. اونموقعم تابلو میشی؟
ولی در کل بگم باید سعی کرد از کسی بدت نیاد آدم یه جایی باهاش رو در رو میشه و این بده خب
بیلمیرم کی منیم شانسیمدیدا.. ائله بیر قراردی بوردا هامی ائولنه لر..
وااللاه منیم بیر پیس اخلاقیم وار کی نمیتونم بیرینن پیس دانیشام یا اورگین سیندیرام.. فقط بو..
سندا بیر سوز دی-ییسن سورا دیسن مننه.. ب کیمه مربوط دو بو ایشلر آخی..؟
دو غوشدان نییه حوصلن یوخدو نئچه گوندو؟
خب نه تنها سن بلکه هئچ کیم بیلمیجخ دا.. نییه ناراحت اولوسان آخی..
ایندی خوش اولدو؟
یاخجی من دوردوم سن گئده سن اول.. آخی منیم آدیمی دئمه دی.. بیردن پیس اولار
حاع حا حاجی.. بابا به این دل خشکیده ما همه چی میچسبه... آره من سه چارتا توپش رو درست کردم.. متاسف شدم واسه اون چند طرحی که گذاشته بودید.. چوخ گولمه لی..بودند. و البته جالب و اوجور..
ای بابا حاجی من که هلیکوپتر کبری ندارم... فقط دارم زندگی کرم واری میکنم همه اندامم با خودم همراهه
بابا من دا آدامام دا.. اولا بیلر.. آما دئدیغیم کیمین.. سن هئچ وقت بیلمسن.. هئچ وقت...
باشه یادت نمیندازم.. بمون.. من کی آللاهیمناندی.. انگار دوست داری این رو هر روز بشنوی ازم... ای بابا گ بوینومو سیندیر دا...
اولار اولار هاه هاه ها
او آغاج قورودو گئتدی داها.
میگم ولی وقتی هم بگم که سن دی-ییسن من میخوام برم..
من باشیما هارا چالیم ه؟
[IMG] ؟یوخ بابا.. نجور اولار مگر؟.. سنین تجربن وار ائله بیر..؟ نشانه لرین دئجینن تا باخیم گوروم در من هم هست یا نه