You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
نمی خواام نمی خوااااام :w42:
-
نه بابا منم دارم شوخی می کنم :دی
-
خواهش می کنم :gol:
ارزش شعرای شمارو نداره....
-
-
-
-
وااااای شرمنده نکنین .... یادگاری بذارین لای آلبومتون :دی
-
-
خواهش می کنم آقا سارنگ قابلتونو نداره
-
-
ببین محسن من قدر نشناس نیستم..... چون کوفتاتو دزدیده بودم همشو آب کرده بودم گفتم کادوشو با هم بدیم
-
آره دیگه آبجیت فکرش خوب کار می کنه :lol:
-
قابلتو نداش عزیـــــزم :love:
-
آهاااااان.... حالا دس دس دس دس.....
-
آره دیگه من پولشو نداشتم تنهایی بخرم :دی
-
فعلا دوست حساس و مهربونم :D
-
اونارو می تونی خرج کنی ولی این یکی و یادگاری بذار لای آلبومت ;)
[IMG]
-
چون دوست خیلی عزیزمی بهت دلار میدم :دی
[IMG]
-
ایشالا عزیزم....
آره :redface:
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس :*
الان میرم عیدیتو میارم :دی :w42:
-
واااااااااااااااای :دیییییییییی
حسابی چسبــــــــــــــید :D
مرسی عزیــــــــــــزم