نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    نمی خواام نمی خوااااام :w42:

    نمی خواام نمی خوااااام :w42:
  2. pari khano0m

    نه بابا منم دارم شوخی می کنم :دی

    نه بابا منم دارم شوخی می کنم :دی
  3. pari khano0m

    خواهش می کنم :gol: ارزش شعرای شمارو نداره....

    خواهش می کنم :gol: ارزش شعرای شمارو نداره....
  4. pari khano0m

    نخیر نمی گی :D

    نخیر نمی گی :D
  5. pari khano0m

    :gol::gol:

    :gol::gol:
  6. pari khano0m

    تولد دردونه... یکی یه دونه گل گل خونه

    ​چرا خطرناکه؟!!!!
  7. pari khano0m

    وااااای شرمنده نکنین .... یادگاری بذارین لای آلبومتون :دی

    وااااای شرمنده نکنین .... یادگاری بذارین لای آلبومتون :دی
  8. pari khano0m

    ایییشششششششششش :D

    ایییشششششششششش :D
  9. pari khano0m

    خواهش می کنم آقا سارنگ قابلتونو نداره

    خواهش می کنم آقا سارنگ قابلتونو نداره
  10. pari khano0m

    آره خو واردم :smoke:

    آره خو واردم :smoke:
  11. pari khano0m

    ببین محسن من قدر نشناس نیستم..... چون کوفتاتو دزدیده بودم همشو آب کرده بودم گفتم کادوشو با هم بدیم

    ببین محسن من قدر نشناس نیستم..... چون کوفتاتو دزدیده بودم همشو آب کرده بودم گفتم کادوشو با هم بدیم
  12. pari khano0m

    آره دیگه آبجیت فکرش خوب کار می کنه :lol:

    آره دیگه آبجیت فکرش خوب کار می کنه :lol:
  13. pari khano0m

    قابلتو نداش عزیـــــزم :love:

    قابلتو نداش عزیـــــزم :love:
  14. pari khano0m

    تولد دردونه... یکی یه دونه گل گل خونه

    آهاااااان.... حالا دس دس دس دس.....
  15. pari khano0m

    آره دیگه من پولشو نداشتم تنهایی بخرم :دی

    آره دیگه من پولشو نداشتم تنهایی بخرم :دی
  16. pari khano0m

    فعلا دوست حساس و مهربونم :D

    فعلا دوست حساس و مهربونم :D
  17. pari khano0m

    اونارو می تونی خرج کنی ولی این یکی و یادگاری بذار لای آلبومت ;) [IMG]

    اونارو می تونی خرج کنی ولی این یکی و یادگاری بذار لای آلبومت ;) [IMG]
  18. pari khano0m

    چون دوست خیلی عزیزمی بهت دلار میدم :دی [IMG]

    چون دوست خیلی عزیزمی بهت دلار میدم :دی [IMG]
  19. pari khano0m

    ایشالا عزیزم.... آره :redface: بووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس :* الان میرم...

    ایشالا عزیزم.... آره :redface: بووووووووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس :* الان میرم عیدیتو میارم :دی :w42:
  20. pari khano0m

    واااااااااااااااای :دیییییییییی حسابی چسبــــــــــــــید :D مرسی عزیــــــــــــزم

    واااااااااااااااای :دیییییییییی حسابی چسبــــــــــــــید :D مرسی عزیــــــــــــزم
بالا