نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    قربونت عزیزم :gol:

    قربونت عزیزم :gol:
  2. pari khano0m

    عقلم که نپریده الکی آتیش بزنم به مالم!!! :biggrin:

    عقلم که نپریده الکی آتیش بزنم به مالم!!! :biggrin:
  3. pari khano0m

    هستم هستم ناصر برو جلو :D

    هستم هستم ناصر برو جلو :D
  4. pari khano0m

    خوب بود هرچی بود :دی

    خوب بود هرچی بود :دی
  5. pari khano0m

    خودت پیشته کاصر کچل :D

    خودت پیشته کاصر کچل :D
  6. pari khano0m

    خدا نکنـــه عزیـــــــز دلــــــــــــم

    خدا نکنـــه عزیـــــــز دلــــــــــــم
  7. pari khano0m

    قربونت عزیزم.... کاش قسمت میشد ببینمت. خوشحال میشدم لطف داری عزیزم

    قربونت عزیزم.... کاش قسمت میشد ببینمت. خوشحال میشدم لطف داری عزیزم
  8. pari khano0m

    خودتتتتتتتتتتت (الان دعا بوداااا)

    خودتتتتتتتتتتت (الان دعا بوداااا)
  9. pari khano0m

    آمین آمین :D

    آمین آمین :D
  10. pari khano0m

    میگم عکس نیست..... عیدیه! بردار بذا لای آلبومت

    میگم عکس نیست..... عیدیه! بردار بذا لای آلبومت
  11. pari khano0m

    آرهههههه :دی ساداتم

    آرهههههه :دی ساداتم
  12. pari khano0m

    سلاااااااااااااااااام پـــــــــــــارمیــسمممممممممممممممم :w40: خوبی عزیـــــــــزم؟؟؟؟؟؟ دلم...

    سلاااااااااااااااااام پـــــــــــــارمیــسمممممممممممممممم :w40: خوبی عزیـــــــــزم؟؟؟؟؟؟ دلم برات یه ذره شده بوووووود...... عید تو هم مبارک گلم :gol:
  13. pari khano0m

    بچه پرروووووووو :D

    بچه پرروووووووو :D
  14. pari khano0m

    مرسی.... عکس نبود عیدی بود :D

    مرسی.... عکس نبود عیدی بود :D
  15. pari khano0m

    نه تو و روحرو میگم :D

    نه تو و روحرو میگم :D
  16. pari khano0m

    کجا رفتی آبجی بیا بازی :D

    کجا رفتی آبجی بیا بازی :D
  17. pari khano0m

    ایشششششششششششششش..... حالا ببینیم آخر هفته کی کیو می خوره :D

    ایشششششششششششششش..... حالا ببینیم آخر هفته کی کیو می خوره :D
  18. pari khano0m

    همین الان از ته ته ته ته دلم واسه همتون دعا کردم :D

    همین الان از ته ته ته ته دلم واسه همتون دعا کردم :D
  19. pari khano0m

    نمی خوااااااااااااااام نمی خوااااااااااام دوس ندارممممممممممممم :thumbsup2:

    نمی خوااااااااااااااام نمی خوااااااااااام دوس ندارممممممممممممم :thumbsup2:
  20. pari khano0m

    تولد دردونه... یکی یه دونه گل گل خونه

    آهااان.... بله :Dمناسبتش مهمه :دی تولدت مبـــــــــارک آجـــــــــــــی خودممممممممممممممممممم
بالا