You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
کاش بـــــــــودم :biggrin:
-
مــــــــــــن؟؟؟؟؟ جک میگی ناصر؟؟؟؟؟ :biggrin:
-
آره اتفاقا این عکسشو گذاشتم که تابلو باشه :دی
-
آرههههههههههههههه ثمینــــــــم......
باشه پس تو کچل.... :)
-
-
-
این عکس بچگیات..... ][IMG]
-
ناصر داشتم باور می کردم تو هم اگه بخوای می تونی........ :cry:
-
باشه..... موفق باشی داداش گلم. فعلا :gol:
-
ناصر من و ثمین کچلیم؟؟؟؟؟ نذار عکساتو بذارم :w07:
-
خداروشکر...... :دی
الان نشونش میدم کی کچله :دیییییییی
-
هه..... مو که نداشتی چشاتم کور شده :D
-
-
الهــــــــــــــی آمیـــــــــــن :دی
(بازم بگو ناصر.... داری دو کلام حرف درس حسابی می زنی :دی)
-
-
از چیزی ناراحتی آبجی؟!!!!
-
کم نیار ثمین خودش کچله :دی
-
:دییییییییییییییییی
پایینیه پایینی :دی
-
من که پمین نیستم :biggrin:
پمین پایینیه :دی