You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
سرت شلوغه ها. من برم یه ذره بازی کنم.
-
سرت شلوغه ها. من برم یه ذره بازی کنم.
-
70 تا پسته دگ همش. روزی 10 تا بزنی میشه یک هفته.
-
آفرین...
ببینم تا قبل سال تحویل میشی عضو فعال!
-
-
-
إ خانم ایروبیک حال نگیر دگ.
-
-
-
اینم عیدیه مادیران به من. تقویم 91
-
-
8 تا پست دگ مونده ها. بزن بشی عضو.
-
اگه اون دوتومن شارژو بهت دادم!
-
فروشگاه یاس! اون مرده! دی وی دیا!
-
-
نه بابا همه می دونن اینارو.
-
چیزی نگفتم که. با 100 تا پست میشی عضو فعال.
-
ای داد بیداد باز دیر رسیدم. پسر خاله چرا نگهش نداشتی بیام؟!
-
نوچ! من نزدم.دگ در این حد آدم فروش نیستم.
آقای آذین یادته؟!
-
چشام داره می سوزه. هم از خستگیه هم مریضیم. برم کمی استراحت کنم.