باور كن اينم نميدونم فقط اومدم ديدم حرف از تولد درس عين توووووووووووووو:redface:
كيكم آوردم براش ولي هر كاري كردم باز نشد واسه همون اون پستو پاك كردم بجاش واسش گل ميزارم .زشت تو هم برو يه چيزي بيار دست خالي اومدي :mad:
مريم جون اينم گلاي تو :gol: :gol: :gol: :gol:
شب خوبي داشته باشين خداحافظ همگي