نتایح جستجو

  1. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من دارم ميرم .آخه فردا حل تمرين داريم منم تا حالا چيزي نخوندم .صدام كنه ضايع ميشم .......:redface: دوستون دارم خدافظ :gol: :gol:
  2. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    بين خودمون باشه به اميرو حميدم چيزي نگو خب؟ چيكار كنم بايد از يه طرف هواي حميدمو داشته باشم از طرف ديگه ام طرف اميرمو
  3. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    من بايد طرفدار دو جانبه باشم :شبنمي اين حرفا چيه فكر ميكنن موندي رو دستمون:mad: داداشم چته ؟.مرگ . حالا فكر ميكنن دخترشون چه ........:mad:
  4. E

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    كجام عجيبه ؟ من كه گفتم داداشي مشكل خونوادگي ......................ببخشيد
بالا