الان هر تالاری مدیر جدا داره و هر مدیری هم برای خودش یه همکار داره داره. تازه بعضس تالار دوتا همکار دارن.
یه مدیر فرهنگی داریم که تالارهای فرهنگی رو داره و یه مدیر ارشد داریم و یه مدیر سایت.
دیگه چقدر مدیر میشه گذاشت؟ خدارو شکر کمبود مدیر نداریم نداریم. فقط بعضی تالارا هستند که چون زیاد فعال...