کار خوبی نبود اصلا.
ولی میدونی چیه.
تو ملکت ما قانون درست و حسابی که نیست. مخصوصا نیروی انتظامی.
چند روز جلو مغازه دوستم دعوا شد و یه سربازی چاقو خورد و طرف هم فرار کرد. حالا نه تنها دوستم رو زندان کردن بلکه چنتا از افرادی که اونجا بودن رو هم زندان کردن. انگار که اینا چاقو زدن. تازه در مغازه هم...