سلامممم...چه گلهاي خوشگلي!!!! :w27:
ببخشيد بايد بگم شبتون بخير [IMG]
خب اگه سوالتون مربوط به تالار هست كه در دفتر مطرح بفرماييد...و اگر شخصي هست كه همينجا بفرماييد در هر حال در خدمتم.... [IMG]
سلام مهربانم
اختيار داري عزيز...شما خيلي بيش از اينها ارزش داريد...ما رو هم كه هميشه شرمنده محبتهاي قشنگ و خوشبوتون ميكنيد....ممنونم يه دنيااااااااااا... [IMG]