ببخشيد داداشم...متاسفانه اين چند روز دايم باشگاه برام ارور ميده...يكي از پيامهاتو دريافت كردم و با سختي بعد از چندبار ري استارت شدن بالاخره جواب دادم..اگه چندبار برات تكراري اومد ديگه شرمنده....اون يكي هم فكركنم در اين بين ناپديد شده باشه...سرعت نتم هم كه وحشتناكه... :wallbash: