You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
خواهش قابلی نداشت . بازم هست بفرستم ؟؟؟
-
-
باشه داداش شهاب . موفق باشی .
در پناه حق باشی .
-
-
[IMG]
این گالری هنر دانشگاه ییل در نیوهون، کانتیکت
-
حتما چه زحمتی . صبر کن ببین تو آرشیوم چیزی هست .
-
پس داداش من امروز بیکارم بیا باهم بازی کنیم باشه ؟؟؟
[IMG]
-
اصفهان هم خیلی سرده .
یه چیزهایی ازش شنیدم . یه معمار معروف بوده .
-
آخ انشاا..... هر چه زودتر کسالت برطرف بشه . تهران سرده ؟؟؟؟
-
بعضی وقت های هم این طوری هی می شینی بازی می کنی
[IMG][IMG]
-
نه من اول سوال را می خونم بعد جواب میدم . این تویی داداش
-
-
آره اما نه جلوی استاد .
این شاگرد خوب هستشا . نگاه بدون که نگاه کنه سوال چیه جوابشا می نویسه
[IMG]
-
[IMG]
سلام . خوب هستید ؟؟؟
-
-
-
آره داداش باید برای موفقیت تلاش کرد مثل اینا :
[IMG]
-
آره داداش باید برای موفقیت تلاش کرد مثل اینا :
[IMG]
-
مرسی منم خوبم .
دو تا اوردم یکی واسه شما یکی واسه خودم دیگه .