You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
:biggrin: . چشم .
از کدوم پل بیشتر خوشت اومد ؟؟؟
-
نه اجی . از حرکتش کاملا معلومه . :D
من خیلی خوشگل تر از این بودم .
-
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/410167-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7
-
آره بهش گفتن دستت را بگیر بالا اگر نه شلیک می کنم . میگه اوه چشم
-
انشاا... خوب درس بخونی و همیشه شاد و موفق باشی .
پل ها را دیدی ؟؟؟
-
-
شکر خدا خوبم . از دانشگاه و درس و کلاس چه خبر؟؟
-
-
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/410167-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7
-
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/410167-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%BE%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%86%DB%8C%D8%A7
-
-
مرسی اجی . تو لطف داری به من . :gol::gol::gol:
شبت خوش و پر ستاره .
-
من برم اجی . بازم تشکر اجی . شبت خوش . موفق باشی آجی .
-
مرسی اجی . ممنون . :gol::gol::w27:
-
-
اجی امشب فقط تویی داداشت را تحویل گرفتی . هیچ کس منا تحوبل نگرفت :cry:
-
-
مرسی اجی خوبم .
عجب ژیمناستیک کاریه این .
[IMG]
-
سلام اجی ببخشید به خاطر دیشب یهوای رفتم . خوبی؟؟؟؟؟؟؟
-
[IMG]
تو هم بیا قام قام .