نتایح جستجو

  1. بهار00

    :cry::cry::cry: خیلی بدی

    :cry::cry::cry: خیلی بدی
  2. بهار00

    خب من چیکار کنم علم غیب نداری؟؟؟

    خب من چیکار کنم علم غیب نداری؟؟؟
  3. بهار00

    خواهش میکنم...اشکال نداره:)

    خواهش میکنم...اشکال نداره:)
  4. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  5. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  6. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  7. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    جالب است.. تمام عمرم را غمگین بوده ام اما در اعلامیه ام می نویسند " شادروان "
  8. بهار00

    نه همین خوبه اجی جونممممممممممم

    نه همین خوبه اجی جونممممممممممم
  9. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    ســردردها و سرگــیجـﮧهاے بعد از یــﮧ گــریـهـ طولانے وَ هـــواےِ ابرےِ بغض آلودے ڪـﮧ هـــنوز تو گلوئــﮧ خـــستگے ... بے حوصلـگے احســاس ِ درد! یـﮧ حالِ داغــوטּ تنـها تو یـﮧ اتاقِ تاریـڪـ بغض ها و اشـڪـ ـهاےِ پے در پے وَ مـــטּ ...
  10. بهار00

    :):Dهمونو گذاشتم...

    :):Dهمونو گذاشتم...
  11. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    لبخند دروغکی چرا....؟؟ خوب نیستم . . . مثل قرصی که نیمه شب ، بدون اب گیر می کند . . . گیر کرده ام در گلوی زندگی . . .!!! کاش می توانستم راحت حرف بزنم . . . چیزی بگویم از دلتنگی میان ادم های این اتاق مجازی فقط می گویم دلتنگم این سکوت را دوست دارم لال بودن را ترجیح میدهم ، وقتی کسی نیست...
  12. بهار00

    اونو بیشتر دوس داشتم ولی خواستم یکم تنوع شه:D

    اونو بیشتر دوس داشتم ولی خواستم یکم تنوع شه:D
  13. بهار00

    :biggrin: باشه... میخوای عوض کنم همونو بذارم؟؟؟

    :biggrin: باشه... میخوای عوض کنم همونو بذارم؟؟؟
  14. بهار00

    :biggrin: ممنون...من هی عوض میکنمااا

    :biggrin: ممنون...من هی عوض میکنمااا
  15. بهار00

    :(:razz:

    :(:razz:
  16. بهار00

    ممنوووووووون گلم:)

    ممنوووووووون گلم:)
  17. بهار00

    نع...:(

    نع...:(
  18. بهار00

    خب وقتی باهاشم که نمیشه فک کنم

    خب وقتی باهاشم که نمیشه فک کنم
  19. بهار00

    ینی درموردش فک نکنم؟؟؟

    ینی درموردش فک نکنم؟؟؟
  20. بهار00

    اره راس میگه...

    اره راس میگه...
بالا