نتایح جستجو

  1. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    بـﮧ شاخ ُ برگمـ اعتماد نڪن؛ تڪیـﮧ بر هیچ مے زنے ! من درختِ خوش باورے بودمـ ؛ ڪﮧ بـﮧ بهار دل بستـﮧ بودمـ اما بـﮧ موریانه ها باختمـ ...!
  2. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    گاه هیچ کس را نداشته باشی بهتر است!!! باور کن بعضی هاتنهاترت می کنن
  3. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  4. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  5. بهار00

    قلمت را بردار ... بنویس از همه ی خوبیها ... زندگی .. عشق .. امید ... و هر آن چیز که بر روی زمین...

    قلمت را بردار ... بنویس از همه ی خوبیها ... زندگی .. عشق .. امید ... و هر آن چیز که بر روی زمین زیبا هست ... گل مریم .. گل رز ... بنویس از دل یک عاشق بی تاب وصال ... از تمنا بنویس ... از دل کوچک یک غنچه که وقت است دگر باز شود ... از غروبی بنویس ... که چو یاقوت و شقایق سرخ است ... بنویس از لبخند...
  6. بهار00

    ممنون از درخواست دوستی:gol:

    ممنون از درخواست دوستی:gol:
  7. بهار00

    خواهش میکنم... بهله خیلی نازه:smile:

    خواهش میکنم... بهله خیلی نازه:smile:
  8. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  9. بهار00

    آفلین.... دیگه اینطوری نگیااااا

    آفلین.... دیگه اینطوری نگیااااا
  10. بهار00

    خدانکنه....بد بختی چیه:mad:

    خدانکنه....بد بختی چیه:mad:
  11. بهار00

    خداروشکر...:smile: چه خبر؟؟؟

    خداروشکر...:smile: چه خبر؟؟؟
  12. بهار00

    سلاااااااااااام عزیزم... مرسی تو چطوری؟؟؟ منم دلم برات تنگولیده....:D کجاهایی نیستی؟؟؟

    سلاااااااااااام عزیزم... مرسی تو چطوری؟؟؟ منم دلم برات تنگولیده....:D کجاهایی نیستی؟؟؟
  13. بهار00

    ان شاالله:smile:

    ان شاالله:smile:
  14. بهار00

    سلام اجی...ممنون تو خوبی؟؟؟ فعلا دارم کار میکنم تا ببینم چی میشه

    سلام اجی...ممنون تو خوبی؟؟؟ فعلا دارم کار میکنم تا ببینم چی میشه
  15. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  16. بهار00

    من برم باز میام عزیزممممممم

    من برم باز میام عزیزممممممم
  17. بهار00

    ممنون...

    ممنون...
  18. بهار00

    جانم؟؟؟؟

    جانم؟؟؟؟
  19. بهار00

    2013...

    2013...
  20. بهار00

    اره خوندم ممنون

    اره خوندم ممنون
بالا