نتایح جستجو

  1. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    در کافه ی “روزهای من” ! ترس و امید و حسرت و انتظار دور یک میز چوبی نشسته اند و شعر دود می کنند…
  2. بهار00

    ممنون بد نیستم... هیچی دیگه آخراشه...یه ذره از مبلمانش مونده

    ممنون بد نیستم... هیچی دیگه آخراشه...یه ذره از مبلمانش مونده
  3. بهار00

    سلااااام محبوبه جونم خوبی؟؟؟

    سلااااام محبوبه جونم خوبی؟؟؟
  4. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  5. بهار00

    بااااشه

    بااااشه
  6. بهار00

    دارم کار میکنم:)

    دارم کار میکنم:)
  7. بهار00

    :D نشستم دیگه

    :D نشستم دیگه
  8. بهار00

    باشه عزیزم....ممنون:gol:

    باشه عزیزم....ممنون:gol:
  9. بهار00

    دارم دانشکده معماری کار میکنم...بنظرت برا کلاسام سکو بذارم یا نه؟؟؟؟

    دارم دانشکده معماری کار میکنم...بنظرت برا کلاسام سکو بذارم یا نه؟؟؟؟
  10. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  11. بهار00

    سلام...ممنون که بهم سر میزنین:redface: [IMG]

    سلام...ممنون که بهم سر میزنین:redface: [IMG]
  12. بهار00

    مرسی بد نیستم... مارال جان تا حالا دانشکده کار کردی؟

    مرسی بد نیستم... مارال جان تا حالا دانشکده کار کردی؟
  13. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  14. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  15. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  16. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  17. بهار00

    [IMG]

    [IMG]
  18. بهار00

    سلام مارال جون خوبی؟؟؟

    سلام مارال جون خوبی؟؟؟
  19. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    یکی می پرسد : اندوه تواز چیست؟؟ سبب سازسکوت مبهمت کیست؟؟ برایش صادقانه می نویسم برای آنکس که بایدباشد ونیست...
  20. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    شاید دل من ، عروسکی از چوب است مثل قصه ی پینوکیو محبوب است اما چه دماغی دارد این بیچاره از بس که نوشته : “حال من” هم خوب است !
بالا