میتونی اما اونم 3 نفرش نفرات اول مسابقات کشوری دانشجویان کرمانه منم اونجا بودم که به اونا این امکان داده شد تا بدون کنکور تو مقطع کارشناسی درس بخونن...........یه پسر از شیراز اول شد........دوتا خانمم از کرج و خرم اباد دوم و سوم شدن..........پس موند 7 نفر.........اونا هم 5 نفرشون فرهنگین....پس...