نتایح جستجو

  1. س

    سلام برقاسمی خوبی خوشی .....دیگه تاآخرخودت بلدی،آخریش اینه: بهتری:biggrin...

    سلام برقاسمی خوبی خوشی .....دیگه تاآخرخودت بلدی،آخریش اینه: بهتری:biggrin: .............................[img] ...............[img]
  2. س

    آخی خسته نباشی چرادلت گرفته ؟ازدست من که نی؟ صبرداشته باش

    آخی خسته نباشی چرادلت گرفته ؟ازدست من که نی؟ صبرداشته باش
  3. س

    سلام خوب هستین؟:cool:

    سلام خوب هستین؟:cool:
  4. س

    الو...؟ من برم بخوابم بای

    الو...؟ من برم بخوابم بای
  5. س

    شب بخیر

    شب بخیر
  6. س

    کلیپودیدی؟

    کلیپودیدی؟
  7. س

    یکسان نماندحال دوران غم مخور خدانگهدارقاسمی جان

    یکسان نماندحال دوران غم مخور خدانگهدارقاسمی جان
  8. س

    یه دونستن داریم یه چشیدن بایدبچشی ... نمنم سرعت من خوبه

    یه دونستن داریم یه چشیدن بایدبچشی ... نمنم سرعت من خوبه
  9. س

    آخی همه چی درست میشه.. ایشالله خوب ارائه میدی عین خودم نگران نباش ،این چیزاتمومی داره وهیچی...

    آخی همه چی درست میشه.. ایشالله خوب ارائه میدی عین خودم نگران نباش ،این چیزاتمومی داره وهیچی نیست بعدش که دادی وراحت شدی متوجه میشی عین من باز:biggrin:
  10. س

    :cry::cry::cry:دیگه طاقت ندارم..........:crying::crying::crying::w04::w04::w04::w04::w04:

    :cry::cry::cry:دیگه طاقت ندارم..........:crying::crying::crying::w04::w04::w04::w04::w04:
  11. س

    من متنفرنیستم نگران نباش رحیم زاده جان:biggrin:

    من متنفرنیستم نگران نباش رحیم زاده جان:biggrin:
  12. س

    سلام قاسمی جان مرسی الحمدالله خوبم خداروشکرکه شماخوبین:redface: چه خبرا...؟:love: راستی کارت چیه...

    سلام قاسمی جان مرسی الحمدالله خوبم خداروشکرکه شماخوبین:redface: چه خبرا...؟:love: راستی کارت چیه ؟چراتمومی نداره؟:surprised: هاااااااا؟ زودترم ج بده :razz:
  13. س

    ایناروکه خودم گفتم :biggrin:یه چی دیگه بگو منظورم اینه چته پس؟ به من نگی میخوای به کی بگی...

    ایناروکه خودم گفتم :biggrin:یه چی دیگه بگو منظورم اینه چته پس؟ به من نگی میخوای به کی بگی خداوکیلی...؟:w04:
  14. س

    سلام قاسمی ؟ به پروفم پیام بده خوبی...؟:redface:

    سلام قاسمی ؟ به پروفم پیام بده خوبی...؟:redface:
  15. س

    سلام چته؟:cry:چی شده اجی؟:w04: ایشالله خوب میشی خدا حافظ وکارسازت باشه ایشاالله غمتونبینم آجی...

    سلام چته؟:cry:چی شده اجی؟:w04: ایشالله خوب میشی خدا حافظ وکارسازت باشه ایشاالله غمتونبینم آجی جونم:w04::w04::w04: مرسی الحمدالله فعلاخوبم سلامتی تن خبرخاصی نیست آجی دل واپستم:w04: آجی.....؟:w04::w04::w04:
  16. س

    :gol:;)

    :gol:;)
  17. س

    این سربازه که این زیره منم ها دلم واسه عروسکام تنگ شده من مامانمومیخوام:biggrin:

    این سربازه که این زیره منم ها دلم واسه عروسکام تنگ شده من مامانمومیخوام:biggrin:
  18. س

    غلام ادبتم منوچهری جان مامان عزیزه:redface::love::w41:

    غلام ادبتم منوچهری جان مامان عزیزه:redface::love::w41:
  19. س

    منظورشمارونمیدونم چیه ولی منم ازدید خودم دیوونه بارون زده هستم آره مگه چمه:biggrin: این متن...

    منظورشمارونمیدونم چیه ولی منم ازدید خودم دیوونه بارون زده هستم آره مگه چمه:biggrin: این متن جدیدتم خوب تایک خط به آخرش ،آخریشومن پایه نیستم:D میدونستی سخت ترین حس ،حس انتظاره عکس خیلی آرامش بخش بودرحیم زاده ی عزیز کلاممنون ومرسی:gol:
  20. س

    هیچی وقتی آواتارت رودیدم یهوخنده گرفتم یاددیشب افتادم مرسی

    هیچی وقتی آواتارت رودیدم یهوخنده گرفتم یاددیشب افتادم مرسی
بالا