نمیخواممممم
من از امپول میترسم تازه این سرما خوردگیم مال پارساله که تو زمستون یخ باید میزاشتم رو صورتم دیگه قدیمی شده من تو زمستون نباید مایعات سرد بخورم وگرنه سریع میوفتم امروزم شیر کاکاو سرد خوردم اینجوری شد
نه بلد نیستم مبنی بر وب رو نخوندم تازه اون سری که دایی از خارج کشور امد نرفتم امتحان بدم استاد گفت فقط 16نمره دیگه واست مونده4نمره حذف کرد
نه دکتر امپول میزنه نمیرممممممممم
http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/329716-%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%AF%D9%88-%D9%86%D8%B3%D9%84!!!?highlight=
این هفته یه رو ز درمیون امتحان دارم نمیتونم استراحت کنم اینم شانس بد منه