خوبم ممنون!
اسمت چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/..علی بودی..؟؟نه؟؟یا حسین؟؟؟؟...:surprised:
حالا من میگم حسین علی:D
نه بابا شوووووووووور کجا بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مگه پیدا میشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
ی مدت ترجیح دادم نیام همین!
تو چه خبرا؟
میگم این گورکنا تو تصویر پروفت قراره گور کیو بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/:cry...