نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    ...* @ * @ * * تــــــــــولــــــد داداش مهربونم مهرداد عزیز ..... Mehrdad 2012 ..... * @ * @ **

    مرسی داداش مهردادم......... :gol: یه فرشته زمینی واقعی هستی مهرداد.... هرچی از خوبیت بگم کم گفتم..... امیدوارم بتونم همه خوبیاتو جبران کنم
  2. pari khano0m

    آره عزیزم فرداست

    آره عزیزم فرداست
  3. pari khano0m

    هیچی. کلا الان مغزم کار نمیکنه

    هیچی. کلا الان مغزم کار نمیکنه
  4. pari khano0m

    اصن تو نباید ببینی!!! ولی خوبه آفرین آدم باید دقیق باشه

    اصن تو نباید ببینی!!! ولی خوبه آفرین آدم باید دقیق باشه
  5. pari khano0m

    تو پیژامشو می بینی من لب خندون و سازشو

    تو پیژامشو می بینی من لب خندون و سازشو
  6. pari khano0m

    ...* @ * @ * * تــــــــــولــــــد داداش مهربونم مهرداد عزیز ..... Mehrdad 2012 ..... * @ * @ **

    داداشیه مهربون خودم تولدت مبــــــارک دوس داشتم خودم برات جشن بگیرم...... آرزو می کنم همه اهداف قشنگت آیندت باشه و به چیزی برسی که شایستگی بزرگیتو داشته باشه
  7. pari khano0m

    خودت وربپری پسره سلامت کو؟ علیک سلام

    خودت وربپری پسره سلامت کو؟ علیک سلام
  8. pari khano0m

    دست دست تولد عقربیه

    سمیرا جون تولدت مبارک عزیز دلم. ببخشید دیر شد
  9. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    منم به پارمهر جون رای می دم
  10. pari khano0m

    دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    آبجی تو دیگه چرا؟؟؟؟؟ :confused:
  11. pari khano0m

    سلام.... آره نیستم. بد نیستم

    سلام.... آره نیستم. بد نیستم
  12. pari khano0m

    تولد نغمه ايراني عزيز مهربون ترين دختر باشگاه

    نغمه جونم تولدت مبـــــــارک عزیــــز دلــــــــــــم:gol: یه دنیا خنده و شادی برات آرزو دارم (حدس می زدم آبانی باشی :دی)
  13. pari khano0m

    فداااااااشششششششش بشــــــــــــــم مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

    فداااااااشششششششش بشــــــــــــــم مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
  14. pari khano0m

    وای چه هوس برانگیز!!!! مرسی عزیز دلم

    وای چه هوس برانگیز!!!! مرسی عزیز دلم
  15. pari khano0m

    خانه های رویایی در مکان های رویایی

    حتی با یه گوشه از شهرمونم قابل مقایسه نیست!!!!!
  16. pari khano0m

    سلام.... مممنون چقد با احساس بود دوسش داشتم شنیدم برف اومده شمال خوش به حالتون... جای منم خالی کنین

    سلام.... مممنون چقد با احساس بود دوسش داشتم شنیدم برف اومده شمال خوش به حالتون... جای منم خالی کنین
  17. pari khano0m

    خدا اون روزو نیاره!!!!!! :confused:

    خدا اون روزو نیاره!!!!!! :confused:
  18. pari khano0m

    واه واه...... ترسیدم!!! ابهتی داره هااااااا :دی

    واه واه...... ترسیدم!!! ابهتی داره هااااااا :دی
  19. pari khano0m

    زیارت قبول داداش گلم.... هرچی بوده خوبی بوده با سلامت برگردی

    زیارت قبول داداش گلم.... هرچی بوده خوبی بوده با سلامت برگردی
بالا