You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
سلام.
ما خودمون این ترم تحلیل سایت داریم. چیزی ندارم فعلا که بتونه کمکتون کنه
-
آره تصویب شد محسنه.....
حراجشم کردیم..... محسن 1..... محسن 2...... !!!
-
آره دیگه محسن دیگه!! حرفیم نیس
-
باشه حله دیگه..... محسن دیگه
-
-
-
-
ووووع! چه پسر خوبی هستی تو!!! جایزه می خوای؟!!!!
-
-
ایشش.... جلف نباش بهزاد:دیییی
-
-
استعداد مشهدی و از کجا کش رفتی بلاااا؟؟؟؟؟
-
-
-
-
خو من دروغ زیاد میگم :دیییییییییی
-
حق خودته :دی
من که چیزیم نیس خوبه خوبم :دییییییییییی
-