پرازاتفاق..
و پایان همه هم خوب...
ولی خیلی سخت...میشه گفت امسال دوتامعجزه داشتم...یکی اخرتابستون..یکی هم محرم...
و یه عالمه بدقولی...
میشه گفت دستم خالیه..اخرسالی...
سال خود را با بهترین ۷سین آغاز کنید:
سلام قولا" من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر
سال نو مبارک
سال خود را با بهترین ۷سین آغاز کنید:
سلام قولا" من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر
سال نو مبارک
سال خود را با بهترین ۷سین آغاز کنید:
سلام قولا" من رب الرحیم
سلام علئ موسى و هارون
سلام علئ ابراهیم
سلام علئ نوح فى العالمین
سلام علئ المرسلین
سلام علئ إلیاسین
سلام هی حتى مطلع الفجر
سال نو مبارک
چون داستان زندگیم بود شد بیست دقیقه
آدم به چیزی که باهاش زندگی کرده رو راحت مینویسه
مث تعریف مثلا صبحونه خوردن و ...
نه..چون کلا شیوه استاد این نبود...طول ترم روبیشترمدنظرمیداشت
برای نوشته های طولانی ضعف دارم...نطق نوشتاریم خوب نیس