خب اعتراف میکنمی...:redface:
این نوشته با افکاری پلید نوشته شد!:دی
یه استادی داشتم.استاداندیشه
گیرمیداد که هرکسی روی خودش کارکنه و اینانمره اش کامله
دوستم اون ترم باهمین استاده داشت.
نقش ای شوم کشیدیم..:دی
این نوشته رو آنی ، توی بیست دقیقه نوشتم..تا به استادش بده واسه نمره
////////////////////...
فقط یک
چونه نزنین اقا..برین کنار.نفربعدی لطفا(:
..........................
آقا سلام
منم تشنه ام ...
*السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام*[IMG]
[IMG]