پست منو چرا حدف کردی ؟
پرسیده بودم چرا بعضی وقتا الکی یهو مثلا می نویسه زینب 400 امتیاز واسه پست از دست داد / نگاه که می کنم میبینم نخیر هیچ پستی هم حذف نشده / خیلی اینجوری پیش اومده البته تا یه هفته پیش اینجوری می شد یهو تکمیل سطحم 20 تا میاد پایین
خوب چرا جواب نداده حذفش کردی ؟ لا اقل اخطاری...