منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
سلامتی امروز جشن کریسمسه بوقلمون رو درست کردیم هنوز مهمونا نیومدن تا یه خورده دیگه خونمون شلوغ میشه
سلامتی امروز جشن کریسمسه بوقلمون رو درست کردیم هنوز مهمونا نیومدن تا یه خورده دیگه خونمون شلوغ میشه
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
سلام عسیسم مرسی تو چطولی؟؟ منم همینطور چه خفرااااا؟
سلام عسیسم مرسی تو چطولی؟؟ منم همینطور چه خفرااااا؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
سامسونگ:hate: نمیدونم کدوم مدل بود تو نت دیدم خودم سونی اریکسون دارم دبیلو 508 گوشیه راحتیه اخه...
سامسونگ:hate: نمیدونم کدوم مدل بود تو نت دیدم خودم سونی اریکسون دارم دبیلو 508 گوشیه راحتیه اخه من عادت دارم گوشی رو پرت میکنم مثلا جواب اس میدم بد گوشی رو پرت میکنم اونور :دی فیلا دارم مخ مامانی رو میزنم اینو ببره
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
یه کتکم واسه این که یک شبه هنوز اینجایی:دی داداشی منم کم کم برم فردا امتحان دارم باید به دوستمم...
یه کتکم واسه این که یک شبه هنوز اینجایی:دی داداشی منم کم کم برم فردا امتحان دارم باید به دوستمم توضیح بدم شب بخیر داداشی خوب بخوابی
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
واقعا؟؟دایی میگه اگه اپل بگیری دستت دیگه از این گوشیا نمیگیری یه موتولا لمسی دیدم خوشم امد 3تا...
واقعا؟؟دایی میگه اگه اپل بگیری دستت دیگه از این گوشیا نمیگیری یه موتولا لمسی دیدم خوشم امد 3تا یه کتکم واسه اینا
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
سالگرد زلزله بم...........5دیماه سال1382..... کی یادشه؟؟؟؟؟
همون موقع فهمیدم تا چند وفت توهم زلزله داشتم اخرشم سال بعدش همون موقع تو شهرمون زلزله امد ولی هیچ خرابیه نداشت
parastoo kh
ارسال #5
Dec 25, 2011
تالار:
مناسبتها
بوگو محکم بزنه برو بسلامت همسر شبت شکلاتی ابنباتی و بخیر
بوگو محکم بزنه برو بسلامت همسر شبت شکلاتی ابنباتی و بخیر
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
اوهوووووو با دوتا گوشیات میای باشگاه من گوشی خودم وای فایو نداره من دلم اپل میخوادددد:cry:
اوهوووووو با دوتا گوشیات میای باشگاه من گوشی خودم وای فایو نداره من دلم اپل میخوادددد:cry:
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
اری اری بده یکی هم از اون لحظه فیلم بگیره بزار تو یوتوب باشه؟
اری اری بده یکی هم از اون لحظه فیلم بگیره بزار تو یوتوب باشه؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
اگه ی تابلو بزرگ تو آسمون وصل کنن که همه ببیننش روش چی مینوسی؟
بابامو بهم پس بدیننننننننننننننننننننننن
parastoo kh
ارسال #9
Dec 25, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
دوتا حذف کردم درست شد با گوشی امدی؟؟
دوتا حذف کردم درست شد با گوشی امدی؟؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
نخیرشم بگو قهرم باهاش چرا نزدددد اخی الهی شاید نمره بده
نخیرشم بگو قهرم باهاش چرا نزدددد اخی الهی شاید نمره بده
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
اری اری ولی دعوا نکنی چرا با استاد جوون گرفتی راستی حامد نزدت؟
اری اری ولی دعوا نکنی چرا با استاد جوون گرفتی راستی حامد نزدت؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
خودمان هم نمیدانیم از بعضی از رفتار ها تو دنیای واقعی بدم میاد منم سریع واکنش نشون میدم باز...
خودمان هم نمیدانیم از بعضی از رفتار ها تو دنیای واقعی بدم میاد منم سریع واکنش نشون میدم باز پیامام قاطی کردن میگه دوتا ناخوانده ولی چیزی نیست
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
خو خجالت میکشم دیگه استرس میگیرم به استاد بزنگم نمیدونم چرا
خو خجالت میکشم دیگه استرس میگیرم به استاد بزنگم نمیدونم چرا
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
خاطره انگیز ترین دوران تحصیلیتون کدوم مقطع بوده؟!!!!!!
دوم و سوم دبیرستان و الان یعنی ترم اخر کاردانی
parastoo kh
ارسال #10
Dec 25, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
نه داداشی دقیقا همین جوریم مامان اینا میگن بد اخلاقم
نه داداشی دقیقا همین جوریم مامان اینا میگن بد اخلاقم
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
نه داداشی دقیقا همین جوریم مامان اینا میگن بد اخلاقم
نه داداشی دقیقا همین جوریم مامان اینا میگن بد اخلاقم
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
اورین اورین نیا :دی اخییی حالا در حد حذف بود؟من کارورزی رو نمیدونم چیکار کنم روم نمیشه به استاد...
اورین اورین نیا :دی اخییی حالا در حد حذف بود؟من کارورزی رو نمیدونم چیکار کنم روم نمیشه به استاد زنگ بزنم
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
اورین اورین نیا :دی اخییی حالا در حد حذف بود؟من کارورزی رو نمیدونم چیکار کنم روم نمیشه به استاد...
اورین اورین نیا :دی اخییی حالا در حد حذف بود؟من کارورزی رو نمیدونم چیکار کنم روم نمیشه به استاد زنگ بزنم
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
قبلی
1
2
3
4
5
6
7
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
5 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا