منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
گواهینامه رانندگی تونو چطور گرفتید ؟!
بابا فهمید کلی قربون صدقم رفت دستت درد نکنه اقا مجتبی
parastoo kh
ارسال #39
Dec 26, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
تو کاملا فارسی گفتی:D من یه شیایی بلدم بگم حالا زیاد نمیخواد پسر حرف گوش کنی باشی داداشی:D شوت...
تو کاملا فارسی گفتی:D من یه شیایی بلدم بگم حالا زیاد نمیخواد پسر حرف گوش کنی باشی داداشی:D شوت بخیر:gol:
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
نه خواهش میکنم من کاملا جدیم:دی
نه خواهش میکنم من کاملا جدیم:دی
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
ممنون داداشی همچنین شوهر عمه منم همدانیه وخی برو بخاوب:دی
ممنون داداشی همچنین شوهر عمه منم همدانیه وخی برو بخاوب:دی
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
جانننننننننننننن سیستان بلوچستان؟؟! اون کجا اهواز کجا تهران؟؟!!
جانننننننننننننن سیستان بلوچستان؟؟! اون کجا اهواز کجا تهران؟؟!!
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
بله بله ولی نفت و گاز مهم تره ها سرمایه اونجاست که هشت سال جنگ رو تحمل کرد من اهوازی هستم فکر...
بله بله ولی نفت و گاز مهم تره ها سرمایه اونجاست که هشت سال جنگ رو تحمل کرد من اهوازی هستم فکر میکردم مردم شهرهای دیگه خوزستان رو سرمایه ایران میدونن
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
گواهینامه رانندگی تونو چطور گرفتید ؟!
اره هنوزم یه فیش پرداختی مال اردیبهشت پارسال رو دارم
parastoo kh
ارسال #29
Dec 26, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
فکر میکنید سرمایه ایران تو کدوم شهرش یا استانش هست؟
فکر میکنید سرمایه ایران تو کدوم شهرش یا استانش هست؟
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
شب بخیر همچنین مواظب خودتون باشید بای
شب بخیر همچنین مواظب خودتون باشید بای
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
گواهینامه رانندگی تونو چطور گرفتید ؟!
من سه بار ایین نامه رد شدم دیگه زده شدم از رانندگی گذاشتم دوسال اسم نویسی تمام بشه دوباره برم کلاس اسم بنویسم بچه که بودم همیشه ماشین بابا رو رو دنده خلاص میزاشتم هل میدادم چه ذوقی میکردم یه بارم زدمش تو درخت هنوز که هنوزه پسر داییم میگه
parastoo kh
ارسال #25
Dec 26, 2011
تالار:
گفتگوی آزاد
:gol::gol::gol::gol:
:gol::gol::gol::gol:
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
بله من به شخصه دوست دارم همه جشن ها رو بگیریم واسم فرقی نمیکنه مال چه دینی باشه
بله من به شخصه دوست دارم همه جشن ها رو بگیریم واسم فرقی نمیکنه مال چه دینی باشه
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
ممنون بابت درخواست دوست جون
ممنون بابت درخواست دوست جون
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
مگه چه اشکالی داره نه ایرانی اصیل هستیم دایی از خارج کشور امده هر وقت دایی باشه میگیریم
مگه چه اشکالی داره نه ایرانی اصیل هستیم دایی از خارج کشور امده هر وقت دایی باشه میگیریم
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
کریسمس 2012 مبارک....
parastoo kh
ارسال #8
Dec 26, 2011
تالار:
مناسبتها
ما امشب جشن گرفتیم بوقلمون هم درست کردیم جاتون خالی یه خورده پیش همه رفتن
ما امشب جشن گرفتیم بوقلمون هم درست کردیم جاتون خالی یه خورده پیش همه رفتن
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
سلام اقا مهدی خوب هستین؟مری کریسمس
سلام اقا مهدی خوب هستین؟مری کریسمس
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
سلام به روی ماهت عجقم
سلام به روی ماهت عجقم
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 26, 2011
اری اری مرسی شما هم با دوستاتون برید بیرون خوش بگذرونید فریبا جونم من برم بوسسسسسس فیلا بای
اری اری مرسی شما هم با دوستاتون برید بیرون خوش بگذرونید فریبا جونم من برم بوسسسسسس فیلا بای
parastoo kh
ارسال پروفایل
Dec 25, 2011
سالگرد زلزله بم...........5دیماه سال1382..... کی یادشه؟؟؟؟؟
وای عسیسم خدا رحمتش کنه
parastoo kh
ارسال #9
Dec 25, 2011
تالار:
مناسبتها
قبلی
1
2
3
4
5
6
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
4 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا