نتایح جستجو

  1. parastoo kh

    گواهینامه رانندگی تونو چطور گرفتید ؟!

    بابا فهمید کلی قربون صدقم رفت دستت درد نکنه اقا مجتبی
  2. parastoo kh

    تو کاملا فارسی گفتی:D من یه شیایی بلدم بگم حالا زیاد نمیخواد پسر حرف گوش کنی باشی داداشی:D شوت...

    تو کاملا فارسی گفتی:D من یه شیایی بلدم بگم حالا زیاد نمیخواد پسر حرف گوش کنی باشی داداشی:D شوت بخیر:gol:
  3. parastoo kh

    نه خواهش میکنم من کاملا جدیم:دی

    نه خواهش میکنم من کاملا جدیم:دی
  4. parastoo kh

    ممنون داداشی همچنین شوهر عمه منم همدانیه وخی برو بخاوب:دی

    ممنون داداشی همچنین شوهر عمه منم همدانیه وخی برو بخاوب:دی
  5. parastoo kh

    جانننننننننننننن سیستان بلوچستان؟؟! اون کجا اهواز کجا تهران؟؟!!

    جانننننننننننننن سیستان بلوچستان؟؟! اون کجا اهواز کجا تهران؟؟!!
  6. parastoo kh

    بله بله ولی نفت و گاز مهم تره ها سرمایه اونجاست که هشت سال جنگ رو تحمل کرد من اهوازی هستم فکر...

    بله بله ولی نفت و گاز مهم تره ها سرمایه اونجاست که هشت سال جنگ رو تحمل کرد من اهوازی هستم فکر میکردم مردم شهرهای دیگه خوزستان رو سرمایه ایران میدونن
  7. parastoo kh

    گواهینامه رانندگی تونو چطور گرفتید ؟!

    اره هنوزم یه فیش پرداختی مال اردیبهشت پارسال رو دارم
  8. parastoo kh

    فکر میکنید سرمایه ایران تو کدوم شهرش یا استانش هست؟

    فکر میکنید سرمایه ایران تو کدوم شهرش یا استانش هست؟
  9. parastoo kh

    شب بخیر همچنین مواظب خودتون باشید بای

    شب بخیر همچنین مواظب خودتون باشید بای
  10. parastoo kh

    گواهینامه رانندگی تونو چطور گرفتید ؟!

    من سه بار ایین نامه رد شدم دیگه زده شدم از رانندگی گذاشتم دوسال اسم نویسی تمام بشه دوباره برم کلاس اسم بنویسم بچه که بودم همیشه ماشین بابا رو رو دنده خلاص میزاشتم هل میدادم چه ذوقی میکردم یه بارم زدمش تو درخت هنوز که هنوزه پسر داییم میگه
  11. parastoo kh

    :gol::gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol::gol:
  12. parastoo kh

    بله من به شخصه دوست دارم همه جشن ها رو بگیریم واسم فرقی نمیکنه مال چه دینی باشه

    بله من به شخصه دوست دارم همه جشن ها رو بگیریم واسم فرقی نمیکنه مال چه دینی باشه
  13. parastoo kh

    ممنون بابت درخواست دوست جون

    ممنون بابت درخواست دوست جون
  14. parastoo kh

    مگه چه اشکالی داره نه ایرانی اصیل هستیم دایی از خارج کشور امده هر وقت دایی باشه میگیریم

    مگه چه اشکالی داره نه ایرانی اصیل هستیم دایی از خارج کشور امده هر وقت دایی باشه میگیریم
  15. parastoo kh

    کریسمس 2012 مبارک....

  16. parastoo kh

    ما امشب جشن گرفتیم بوقلمون هم درست کردیم جاتون خالی یه خورده پیش همه رفتن

    ما امشب جشن گرفتیم بوقلمون هم درست کردیم جاتون خالی یه خورده پیش همه رفتن
  17. parastoo kh

    سلام اقا مهدی خوب هستین؟مری کریسمس

    سلام اقا مهدی خوب هستین؟مری کریسمس
  18. parastoo kh

    سلام به روی ماهت عجقم

    سلام به روی ماهت عجقم
  19. parastoo kh

    اری اری مرسی شما هم با دوستاتون برید بیرون خوش بگذرونید فریبا جونم من برم بوسسسسسس فیلا بای

    اری اری مرسی شما هم با دوستاتون برید بیرون خوش بگذرونید فریبا جونم من برم بوسسسسسس فیلا بای
  20. parastoo kh

    سالگرد زلزله بم...........5دیماه سال1382..... کی یادشه؟؟؟؟؟

    وای عسیسم خدا رحمتش کنه
بالا