نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  2. sahar-architect

    {عکس اتاق بچه های باشگاه}!!!!!!!!!!!!

    خب به جاي اسبيكر كيبورد بده :D :D:Dرفتي اتاقتو جمع كني؟:biggrin::biggrin:
  3. sahar-architect

    {عکس اتاق بچه های باشگاه}!!!!!!!!!!!!

    :Dنه منظورم دكمه رو اسبيكربود اوس معمار:D:D:D الان كه نه من نگه داشتم شب تحويل بروژه:D:D:D
  4. sahar-architect

    انگاه كه اصغري جواب نميدهد....

    انگاه كه اصغري جواب نميدهد....
  5. sahar-architect

    {عکس اتاق بچه های باشگاه}!!!!!!!!!!!!

    ااااااا اگه داري اون دكمه 3d از رو واسه من كه عين همينه افتاده گم شده دكمه شو بده من:D:D خب چيكاركنم:cry::D :surprised:مردي عكس اتاقتو بذار:D:D:D:biggrin:
  6. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  7. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
  8. sahar-architect

    {عکس اتاق بچه های باشگاه}!!!!!!!!!!!!

    اصلا تابلوئه شب تحويل بروژه ست:D:D:Dمامان من اون روزها بسيار ديدني ميباشد قيافه ش:biggrin::biggrin::biggrin:نميدونم چرا عادت نميكنه:biggrin:اگرچه هميشه اينطوريه:D
  9. sahar-architect

    گفتمان معماری ...

    صدالبته استاد ما يه ماشين ساخته بيد همه كارشم تو خونش كرده بودا خيلي قشنگ بود البته يكي از بچه هاي طراحي صنعتي كه همزمان معماري هم ميخوند اون وقت كه عكس ماشين استادو ديدن چندتاايراد گرفتن از طراحيش كه يه جورايي به جا بود :D ولي يه معمار همه چيزميتونه طراحي كنه دوست من يه مانتو واسه خودش طراحي...
  10. sahar-architect

    تو از كي اذري شدي؟:دي برنگشتي تو؟

    تو از كي اذري شدي؟:دي برنگشتي تو؟
  11. sahar-architect

    بس چيه؟تانگوئه؟:question:

    بس چيه؟تانگوئه؟:question:
  12. sahar-architect

    عکس دختران ایرانی در 150 سال پیش

    بابا اون موقع درنوع خودشون فشن محسوب ميشدن ديگه 150 سال ديگه به لباساي ما هم قراره بخندن ديگه البته اگه دنيا باقي بمونه :دي
  13. sahar-architect

    :dباوووووشه:d

    :dباوووووشه:d
  14. sahar-architect

    بابك اين اسمايلا رو هي گم ميكنم يه آرشيو براش ساخته بودي بده بهم:D

    بابك اين اسمايلا رو هي گم ميكنم يه آرشيو براش ساخته بودي بده بهم:D
  15. sahar-architect

    ميارمش[IMG]:w15:

    ميارمش[IMG]:w15:
  16. sahar-architect

    :w15::w15:آره باشيد بريم:w15:همين عموميه حتما بايد اونجا باشه:w15:

    :w15::w15:آره باشيد بريم:w15:همين عموميه حتما بايد اونجا باشه:w15:
  17. sahar-architect

    آهای همیشگی ترینم تمام فعلهای ماضیم را ببر چه در گذر باشی چه نباشی برای من استمراری خواهی بود...

    آهای همیشگی ترینم تمام فعلهای ماضیم را ببر چه در گذر باشی چه نباشی برای من استمراری خواهی بود ….من هر لحظه تو را صرف میکنم..
  18. sahar-architect

    :w40:من تا زمستون دووم نميارم خداروشكر:w23: آره شبسترهم خوب بيشنهاديه:w15::w15:

    :w40:من تا زمستون دووم نميارم خداروشكر:w23: آره شبسترهم خوب بيشنهاديه:w15::w15:
  19. sahar-architect

    [IMG]

    [IMG]
بالا