نتایح جستجو

  1. sahar-architect

    خداروشكر :surprised::surprised::surprised:متلك؟به كي؟؟؟؟:surprised:

    خداروشكر :surprised::surprised::surprised:متلك؟به كي؟؟؟؟:surprised:
  2. sahar-architect

    سلاااااام ممنون شما خوبين؟

    سلاااااام ممنون شما خوبين؟
  3. sahar-architect

    درخواست های مرتبط با:انواع مسکونی و ویلا

    اخه چه جور ساختمون؟ http://www.farsicad.com/tag/%D9%BE%D9%84%D8%A7%D9%86-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7/ http://www.naghsh-negar.ir/category/archi/sketch/maskan/page/5/
  4. sahar-architect

    :w15::w15::w15::w15: :w15:واي واي:w15:سيلمئديم كئ ميللت گؤرسون گولسون:w15:

    :w15::w15::w15::w15: :w15:واي واي:w15:سيلمئديم كئ ميللت گؤرسون گولسون:w15:
  5. sahar-architect

    :w15::w15::w15::w15:

    :w15::w15::w15::w15:
  6. sahar-architect

    اينا جزو كمك درسي محسوب ميشن؟ من قرارنيست به هرچيزي كه شما راجع بهش كنجكاويدجواب بدم

    اينا جزو كمك درسي محسوب ميشن؟ من قرارنيست به هرچيزي كه شما راجع بهش كنجكاويدجواب بدم
  7. sahar-architect

    ببخشيد ولي اگه ممكنه از يه علامت سوالي چيزي استفاده كنيد من بدونم جملاتتون خبريه يا سوالي خواهش...

    ببخشيد ولي اگه ممكنه از يه علامت سوالي چيزي استفاده كنيد من بدونم جملاتتون خبريه يا سوالي خواهش ميكنم چرا كه نه
  8. sahar-architect

    [ماکت سازی] کارگاه ماکت سازی

    باسنگ؟؟؟؟؟؟؟؟جابجا كردنش راحته؟نميشه ازبافت سنگ استفاده كنيد اينجوري ممكنه استاد بگن كه ماكت رو خودتون نساختين
  9. sahar-architect

    شما بزرگترين اگه بتونم به يه غيرهمرشته اي هم كمكي كنم حتما اين كاررو ميكنم

    شما بزرگترين اگه بتونم به يه غيرهمرشته اي هم كمكي كنم حتما اين كاررو ميكنم
  10. sahar-architect

    [IMG] ميدانييييييم

    [IMG] ميدانييييييم
  11. sahar-architect

    بله ديدم بخش معرفيتونو خب شما كه ليسانس داريد معمولا از دانشجوي ليسانس سنتون هم بيشتره

    بله ديدم بخش معرفيتونو خب شما كه ليسانس داريد معمولا از دانشجوي ليسانس سنتون هم بيشتره
  12. sahar-architect

    مطمئن باشيد تو بروفايلم دانشجوي ليسانس بودن يه بازه ي سني معمول رو مشخص ميكنه كه منم تو همين...

    مطمئن باشيد تو بروفايلم دانشجوي ليسانس بودن يه بازه ي سني معمول رو مشخص ميكنه كه منم تو همين بازه م همشهري
  13. sahar-architect

    ميشه بدونم جواب اين سوالا چه كمكي بهتون ميكنه؟

    ميشه بدونم جواب اين سوالا چه كمكي بهتون ميكنه؟
  14. sahar-architect

    اخه اونو من واسه يكي از متولدين امروز گذاشتم مهندس شهناز هم بعد من تبريك گفتن احتمال دادم ايشون...

    اخه اونو من واسه يكي از متولدين امروز گذاشتم مهندس شهناز هم بعد من تبريك گفتن احتمال دادم ايشون هم خوش سليقه ن كه اين عكس رو بسنديدن گفتم كه بس خانوم مهندسم باسليقه ن:redface::victory:
  15. sahar-architect

    خب خودتون ميگيد راه نمياين منم گفتم بالاخره راه ميرير نگو راهو رفتييييييييييد:w15::w15::w15...

    خب خودتون ميگيد راه نمياين منم گفتم بالاخره راه ميرير نگو راهو رفتييييييييييد:w15::w15::w15: :D:w17:آنگاه كه صديق رسيدگي ميكند:evil::w11::w12::w17:
  16. sahar-architect

    سلام خواهش ميكنم تبريز

    سلام خواهش ميكنم تبريز
  17. sahar-architect

    مهندس شهناز شما هم بله؟:D:D:D:D

    مهندس شهناز شما هم بله؟:D:D:D:D
  18. sahar-architect

    بلي ااااا:w07: اول آخر كه راه ميريد:w15::w15::w15::w15:اين همه تابكا سرشار از اسبمند و تابيكايي...

    بلي ااااا:w07: اول آخر كه راه ميريد:w15::w15::w15::w15:اين همه تابكا سرشار از اسبمند و تابيكايي كه عكساش نيست و 20صفحه ش ملت ميگن چرا عكسا باز نميشن اونا رو حذف كنيد چيكار به بستهاي سرشارازمحتواي من داريد:w35::w28:
  19. sahar-architect

    :D:D:Dبابا من كه اسبماي ديگرانو جاهاي ديگه حذف نميكنم شمام با من اينجا راه...

    :D:D:Dبابا من كه اسبماي ديگرانو جاهاي ديگه حذف نميكنم شمام با من اينجا راه بيا:D:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:
  20. sahar-architect

    الان متوجه شدم:D:D:D:Dتبريييييييييييييييييييككككككككككككككككككككك [IMG] مهندس مديريت خوب...

    الان متوجه شدم:D:D:D:Dتبريييييييييييييييييييككككككككككككككككككككك [IMG] مهندس مديريت خوب حسيه:D:w26:بيش به سوي اسبم درتالار معماري:w02:
بالا