اخه اونو من واسه يكي از متولدين امروز گذاشتم مهندس شهناز هم بعد من تبريك گفتن احتمال دادم ايشون هم خوش سليقه ن كه اين عكس رو بسنديدن گفتم كه بس خانوم مهندسم باسليقه ن:redface::victory:
بلي ااااا:w07:
اول آخر كه راه ميريد:w15::w15::w15::w15:اين همه تابكا سرشار از اسبمند و تابيكايي كه عكساش نيست و 20صفحه ش ملت ميگن چرا عكسا باز نميشن اونا رو حذف كنيد چيكار به بستهاي سرشارازمحتواي من داريد:w35::w28: