من حرف دلم رو به آقا امام زمان (عج) میگم :
چقدر حرف دلمو به جاده ها بزنم اجازه هست کمی حرف با شما بزنم؟اجازه هست کمی درد دل کنم یا نه؟اجازه هست که قید من و تو را بزنم؟بنا نبود نیایی ، خدا وکیل آقاچقدر دست به دامان ندبه ها بزنیم؟دلم قرار نداره خودت که می دونی چقدر مانده همینطور دست و پا بزنم؟ببین...