خوب شما گفتی ما میگیم گل مس به پرسپولیس ثانیه 7 بوده ..منم گفتم باشه منم میگم گل نفت به استقلال ثانیه 6 بوده ..مقابله به مثل کردم ..نگفتم که گلشون حتما ثانیه 6 بوده که..
خب استقلالیا تیمشون سابقه رفتن به دسته های پایینترو داره الان استرس دسته پایین همیشه باهاشونه ..واسه همینم هست که به ما میگن...