ها چیه؟ هواخوریا کم بود دنبال عکس هم میگردی..:D
اونام چقد مخ بودن برا 4 تا عکس اینقد وقت تلف میکردن ..هان تو که از اینکارا نکردی? ..:D
نیست دیگه خو گیر نده..:D
ماشالا په 7 برابر اونی چیزین که من فکر میکردم .. :D
دیگه باید اونادنبال وانت بدون وگرنه پس فردا ازت تردمیل میخون ..از ما گفتن..:D
خدا...