بیریخت گدا ..
راس میگی تو دهاتی خیابون از کجا میدونی چیه ..تو از پشت کوه اومدی ..:D
سیریش ..
واسه اینکه تا حالا مغزت به مرحله خودشناسی نرسیده بود ..اما امشب تونستی خودتو بشناسی ..تبریک میگم بهت ..:D
من کاریش ندارم فقط خواستم زیاد رو یاری خدا حساب باز نکنه ..:D
درضمن فهمیدم پشت سرم غیبت کردین...