نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :Dبابا اینو که گوش داده بودم...اسمشو یادم رفته بود:redface: گفتم خدایا مگه میشه آهنگ جدید داده و من بیخبرم!؟!؟!؟:D
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    الان داره دان میشه...mp3.
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم قمیشی رو بیشتر از داریوش گوش میدم.. اااا من ندارمش:(برم سرچ کنم دان کنم
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اینم حرفیه...بسیار زیرکانست:smile: زیر آسمون خدا:redface:
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسییییییی..حتما یادم میمونه بپرسم..
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه بابا...خون اونی که مسخره میکنه...بترسونشون
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    گرگان...انزلی..رشت...آخه همه شهرا نزدیک به همه...همه هم تو مسیر...خیلی باحاله
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قبلش اتمام حجت کن...بگو مسخره کنین خون به پا میشه:D
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آها. منظورت رشت بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟رشت داهاته آخه؟اینقد دوس دارم شمالو
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    غذا هم دلش برا شما تنگ شده بود:D
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خب نخونی که بدتره..استرستم بیشتر میشه...یه نگاه قبل خواب بنداز روش...ایشالا که فردا خوب ارائه میدی... اسم داهاتتون چیه؟ غذای یونی نه که خیلی پر ملاته...مزش فراموش نشدنیه:D
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    داشتم براتون ساز میزدم:redface: خوبم مرسی بد نیستم میگذره.... چه خبر از یونی؟خوش میگذره؟
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم دارم زمزمه میکنم:smile: شقایق هم قشنگه..دوس دارم
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هییییییییی...آره والا...
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااام حال شمااااااا؟ بابا میگفتین یه گاوی گوسفندی شتری مرغی خروسی چیزی قربونی کنیم:D
  16. malina

    به به به سلااااامن علیک من تالار گفتگو بدو بیا اونجا

    به به به سلااااامن علیک من تالار گفتگو بدو بیا اونجا
  17. malina

    سلااااااااام مرسی سما جونم ... مث همیشه عالی بود...[img]

    سلااااااااام مرسی سما جونم ... مث همیشه عالی بود...[img]
بالا