نتایح جستجو

  1. malina

    دهه شصتياش بياتن تو........

    من کلی سختی کشیدم:D
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :surprised::surprised::surprised:
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin::biggrin::biggrin: آره دیگه..پس چی؟همسر!؟!؟!؟معلومه که نت:D
  4. malina

    دهه شصتياش بياتن تو........

    تشکرررررررررررررررررررررررررر بووووووووووووووووووس بخخخخخخخخخخخلللللللل تاپیکت خیلی باحاله
  5. malina

    دهه شصتياش بياتن تو........

    فیلم چی؟:question: چقد مدرسه ما از همه چی محروم بوده:D
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره والا بیل یادت نره بیاری با خودت..منم کلنگمو میارم...تونل میزنیم به مخابرات...انگار که به گنج رسیده باشیم ذوق مرگ میشیم:biggrin:
  7. malina

    دهه شصتياش بياتن تو........

    آره میرم حقمو میگیرم..منو میبینی که با یه وانت از اون شیر شیشه ایا دارم میام خونه:biggrin: من چرا تشکر ندارم؟:confused:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    من که سر به بیابون میزارم:biggrin:تو هم بیا خوش میگذره:D
  9. malina

    دهه شصتياش بياتن تو........

    اااااااا پ چرا به ما نمیدادن؟:( میگم چرا کمبود کلسیم دارم!اینطوری بوده پس:biggrin:
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خدا رو شکرررررررررر منم خووووووووبم هیچی والا بیدار شدم یه کم چرخیدم تو خونه ببینم چیزی تغییر نکرده باشه احیانا:Dبعدش اومدم نت.. میبینی مریم جون خیلی سرم شلوغه:redface:
  11. malina

    دهه شصتياش بياتن تو........

    الهیییییییی آخه چرا ما دهه شصتیا اینقد مظلوم بودیم؟ یادتونه یه کیکی تازه اومده بود...کیک رو که میخوردیم کاغذ زیرشم گلوله میکردیم مینداختیم بالا:biggrin:...انگار همه مزه کیک تو کاغذش بود:redface: لطفا تایید کنید وگرنه شک میکنم به خودم:biggrin:
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :redface:اینجوری گفتی شرمزده شدم دختر...:D بیااااا بخلللللللللل ببینم خب تعریف کن چه خبرا؟؟ چطومطوری؟
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چه خوجله
  15. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    صفحه 93 – آیات 92 تا 94 – سوره نساء
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    این که نوشتی؟آشناست...
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم دارم میرم..شبتون بخیرررررر بای بای
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره اونم قشنگه:smile:
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    انگار خودمم دارم میخونم:redface:
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    با آهنگ یادگاریش زندگی میکنم...عاشق این آهنگم...کلا کارش حرف نداره
بالا