خدا رو شکرررررررررر
منم خووووووووبم
هیچی والا بیدار شدم یه کم چرخیدم تو خونه ببینم چیزی تغییر نکرده باشه احیانا:Dبعدش اومدم نت..
میبینی مریم جون خیلی سرم شلوغه:redface:
الهیییییییی
آخه چرا ما دهه شصتیا اینقد مظلوم بودیم؟
یادتونه یه کیکی تازه اومده بود...کیک رو که میخوردیم کاغذ زیرشم گلوله میکردیم مینداختیم بالا:biggrin:...انگار همه مزه کیک تو کاغذش بود:redface:
لطفا تایید کنید وگرنه شک میکنم به خودم:biggrin: