نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    وای تصورشم خیای غمناکه... اون روز نیاد هیچ وقت...
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ای بد نیست... من که وقتی چند روز پیش گنجشک لالا رو شنیدم گریم گرفت...:cry: خیلی حال و هوای بچگی داره
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اوهوم:( ضایع شدم:D
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دارم با سایتای دیگه امتحان میکنم... گنجشک لالا یادتونه؟
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    با همون اتفاقا...هرچی میل و پس میدم قبول نمیکنه...
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بازم شانس من خواستم یه چی آپ کنم داره بازی درمیاره:razz:
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    به قول مریم خونشونن:smile: الان میخوام یه آهنگ براتون آپ کنم ببرمتون به اون قدیما نرید هاااا
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخی...حرکتش ندین تا زود خوب شه...
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    یه کم خوبم... آره رفتم..یعنی رفتیم...بعدش دیدم پست گذاشتید اومدم:smile: دستتون در چه حاله؟میدرده خیلی؟
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااام آقا بهنام خوبین انشالا؟
  11. malina

    دشمنت شرمنده میبوسمت بای بای

    دشمنت شرمنده میبوسمت بای بای
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تو لباساشونن:D پشه ها؟:question: شاید میرن خونه مگسا...حالا خونه مگسا کجاست؟:question:
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خواهش میکنم طلا ملا بچه ها کوجااااان؟:confused:
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خبر خاصی نیست عزیزم...میگذره...بیشتر به بطالت:redface: راستی عزیزم دیروز یادم رفت روزتو تبریک بگم...الان میگم...دانشجو جونم روزت مبارکککککککککک:w40:
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    فدات شم...هیچی نشده...دلم گرفته... خوبی مریم جونم؟
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بخلللللللل :cry: هیییییییی
  17. malina

    بخورمش یا نخورمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بخور بخووووووووووور یالا بخوووووور:smile:
  18. malina

    خیلی ناز بود فدات.مرسی

    خیلی ناز بود فدات.مرسی
  19. malina

    وجدان درد !

    صاحبش زندست یا مرده بنده خدا که الان تازه اطلاعیه میزاری!:razz: ولی خیلی طلا گم کردن بده...:(هووووووم
  20. malina

    :cry:مرسی عزیز دلم

    :cry:مرسی عزیز دلم
بالا