نتایح جستجو

  1. خيبر

    اقا سيد تاپيك نا گفته هاي جنگ رو ديدي؟! وقتي خط به خط ميخونمش ميخوام پيدا بكنمت و دستت رو...

    اقا سيد تاپيك نا گفته هاي جنگ رو ديدي؟! وقتي خط به خط ميخونمش ميخوام پيدا بكنمت و دستت رو ببوسم.. ميبيني شماها با دست خالي جلوي كيا ايستادين؟! اقا سيد تا ابد غلام حلقه به گوش شماهاييم..تا ابد.
  2. خيبر

    امام زمان چگونه رحلت میکند؟

    خواهرم در حال حاضر به اين دو پست شما ميگن اسپم!! اسپم پستي است كه هيچگونه بار علمي نداره و معمولا تاپيك رو از بحث كلي و اصلي تاپيك دور ميكنه..
  3. خيبر

    دارم اخراج ميشم به جرم مجرد بودن

    اتفاقا يكي از اشناهاي ما هم عسلويه هستش.. ايشون دچار ناراحتي شده..چه نوع راحتي بهتون بگم؟! الودگي شديد و گرماي هوا اونقد اذيت كرده كه ميخواد هر طور شده فرار كنه!!
  4. خيبر

    انشالله كمك خواستين بگين.

    انشالله كمك خواستين بگين.
  5. خيبر

    خيلي قبل من راي خودمو دادم :دي اتوسا جان ثبت مبت چي شد برنامش؟

    خيلي قبل من راي خودمو دادم :دي اتوسا جان ثبت مبت چي شد برنامش؟
  6. خيبر

    هر روز يك آيه ي ارزشمند از قرآن

    أَلَيْسَ اللَّهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ وَيُخَوِّفُونَكَ بِالَّذِينَ مِن دُونِهِ وَمَن يُضْلِلِ اللَّهُ فَمَا لَهُ مِنْ هَادٍ آيا خدا كفايت‏كننده بنده‏اش نيست؟ و [كافران‏] تو را از آنها كه غير اويند مى‏ترسانند و هر كه را خدا گمراه گرداند برايش راهبرى...
  7. خيبر

    امام زمان چگونه رحلت میکند؟

    خواهشن دست به اسپم نزنيد توي اين بخش!:gol:
  8. خيبر

    ناگفته‌هایی از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران

    خب دقيقا امير جان منم از روسيه دل خوشي ندارم! دو پهلو عمل ميكنن و حق داري.. من دارم ميگم قدرت روسيه رو دست كم نگيريد همين.. مگرنه با مابقي حرف پست بالا موافقم..
  9. خيبر

    عدم تناقض در قرآن

    تمامي دوستان و خوانندگان گرامي متوجه شده اند كه چه كسي عصباني است و چه كسي با زور حرف ميزند!! حتي از سايز فونتها هم مشخص است.. خدا را شاكريم ..:gol:
  10. خيبر

    دارم اخراج ميشم به جرم مجرد بودن

    اخه چرا اينقد غير منطقي هستين!!! اخه كودوم پدري..كودوم همسري حاضر ميشه زنش يا دخترش در دماي خداد درجه و در اوج الودگي كه عسلويه داره كار بكنه؟!!!! بابا هنوز به يك ماه نرسيده غش ميكنه طرف!!! مردايي كه اونجا كار ميكنن فشار كاري اونجا رو ميدونن.. بس كنيد ديگه يك خرده منصف باشيد!
  11. خيبر

    ناگفته‌هایی از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران

    من با بقیه ی صحبت های شما کاری ندارم..! میدونم رضا جان اطلاعات کافی رو داره که پاسخگو باشه اما در مورد این یک خط شما.. روسیه یکی از ابر قدرت های دنیاست و تنها رقیب امریکا در موارد مختلف نظامی است! پافند های روسیه توانایی از کار انداختن موشک ها و نیروهای هوایی دشمن به خصوص امریکا رو داره!! پس...
  12. خيبر

    سلام خانمی.. منم الان سایت دانشگام.. ناهار بخورم برگردم خونه.. عزیزم امشب ساعت 9 جلسه دارم اگر...

    سلام خانمی.. منم الان سایت دانشگام.. ناهار بخورم برگردم خونه.. عزیزم امشب ساعت 9 جلسه دارم اگر تونستی زودتر از 9 بیا که حرف بزنیم.. جلسه ی خیلی مهمیه :دی بهت میگم چیه :دی
  13. خيبر

    دو زاريم كجه جاويد..الان افتاد..برو جوابتو دادم تو تاپيك

    دو زاريم كجه جاويد..الان افتاد..برو جوابتو دادم تو تاپيك
  14. خيبر

    هيچي الان ميخواستم موبايلمو وصل كنم به كامپيوترم همين:D

    هيچي الان ميخواستم موبايلمو وصل كنم به كامپيوترم همين:D
  15. خيبر

    حاجي خواهرت فوت شده؟ خيلي ناراحت شدم.. انشالله كه خداوند صبر بده..خداوند با فاطمه ي زهرا محشور...

    حاجي خواهرت فوت شده؟ خيلي ناراحت شدم.. انشالله كه خداوند صبر بده..خداوند با فاطمه ي زهرا محشور كنه.. مارو در غم شريك بدون.
  16. خيبر

    (( دنياي خدابيامرز دخترانه ))

    ابجي تاپيك پر معنايي زدي.. فقط راجع به اين سوالت بگم.. راستش نميدونم..يني ميدونم اما از گفتنش تنم ميلرزه! دختراني كه به يك نا كجا اباد در حال پيش رفتن هستند..نسل به نسل هم داره بدتر ميشه..
  17. خيبر

    براي من مرگ ارزني اهميت نداره محمد.. فقط يك دليل براي زنده موندن دارم..بعدا ميفهمي دليلم چيه...

    براي من مرگ ارزني اهميت نداره محمد.. فقط يك دليل براي زنده موندن دارم..بعدا ميفهمي دليلم چيه.. ولي مبارزه ميكنم..مبارزه ميكنم چون وظيفه ي من اينه..
  18. خيبر

    دعا كن برام محمد..دعا.. قبلش يه كار ناتموم دارم كه بايد انجام بدم..

    دعا كن برام محمد..دعا.. قبلش يه كار ناتموم دارم كه بايد انجام بدم..
  19. خيبر

    :gol::gol::gol::gol:

    :gol::gol::gol::gol:
  20. خيبر

    حال الانمو بگم حاجي؟! داشتم وصيتنامه ي همت رو ميديدم..بدجوري حال و هوام ابريه محمد..

    حال الانمو بگم حاجي؟! داشتم وصيتنامه ي همت رو ميديدم..بدجوري حال و هوام ابريه محمد..
بالا