فاجعه شیمیایی شهر سردشت و مرگ و مصدومیت شهروندان بی دفاع که هنوز قربانیان آن در شرایط سخت دست و پنجه نرم می کنند. در همان ایام هیچ محکومیتی از جانب دولتمردان مدافع حقوق بشر، به جهت تعاملات غرب با اقدامات بعث و شخص صدام صورت نگرفت و عدم واکنشی خاصی از سوی مدافعان دروغین حقوق بشر، باعث شد که فاجعه...