
پ زحمتی بکشید از تمام شیرینی ها و حلواهاتون اماده کنید
تا بیایم اونجا و در مدت اقامتمون اونجا ، امتحانشون کنیم![]()
به شما میگن خانوم زرنگمونده بودم عصرونه چی درست کنم که الان فهمیدم![]()
نه بابا نمیفرسته ، خیلی سفت و سخته : دیحتماباید پول بزنی به کارتش تا براتون ارسال کنه
شماره کارتشو بگیر و یه 10 تا 15 هزار تومنی بزن به حسابشون تا بفرسته
باشه خب منم قزوینی ام :دیبه چه مناسبت باید مفتکی برات بفرستم
مگه ده بار نگفتم یه رگم اصفهانیه
اوووه امیر هیچ حواسم نبود خوشگل شدی معروف شدی یه تبلیغ خوبو از دست دادمباشه خب منم قزوینی ام :دی
مفتکی نیست که ، گفتم عکس میگیرم تبلیغ میکنم واست :دی
حالا تو بگو باشههههه دیگه من که نمیگم بفرست : )) ایششششش :دی
متاسفم داداشدو روز اومد اصفهان ، ازش پذیرایی توپ کردم حالا میگه اگه بیای میزنم
آقا امیر خدا صبرت بده
جای زخمای رو صورتم خودش سنده :دیکوووو سندش نشون بده![]()
متاسفم داداش
هم واسه خودم هم خودت هم محیا :دی





))) یادم باشه تو کانالم این عکسو بذارم برای صبح بخیر فرداچطوری انقدر شعور میتونه تو یه آدم نهفته باشه واقعا :دی





شیرینی رو نمیتونم با پست ارسال کنم خرد میشه. حلوا عربی و کیک میتونم براشون بفرستم.اگر هم کسی از اقوامتون اینجا هستن و برای تعطیلات میان اون سمتی، بگید که تحویل ایشون بدم. چون گرمه تو پست هرچی زودتر برسه بهتره


واکنش ها: ALIREZA.F.1988, Ahmad Engineer و *mahdieh*