salvador Jan 1, 1970 بابت دیشب دوستم شرمنده که ما هی بچه های اینجا رو عمو صدا میکنیم این لینک و ببین اون کلمه خل هستش.http://taghrrob.blogfa.com/
بابت دیشب دوستم شرمنده که ما هی بچه های اینجا رو عمو صدا میکنیم این لینک و ببین اون کلمه خل هستش.http://taghrrob.blogfa.com/